Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er det min adwords der gør forskellen?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 91
Fra  plakato.dk - Posters og Plakater i høj kvalitet Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har rebranded min webshop for nyligt og haft fokus på at mine h1 og h2 osv står rigtigt. er igang med produktbeskrivelser og alt_text på billeder. Der har i noget tid været meget stille med ordre, nok også fordi jeg intet markedsføring har gjort og endnu ikke ligger skide godt på google.

Jeg har dog for 5 dage siden startet en billig adwords kampagne til 15kr om dagen og de sidste 2 dage har jeg fået 4 ordre.

Mit spørgsmål er så - er der nogen måde hvorpå jeg kan se om de brugere er kommet pga. min adwords eller om det er rent "held" de har fundet mig?

Jeg har selvfølgelig google analytics sat op på min side, men må ærligt indrømme jeg har ikke 100% styr på hvordan jeg skal aflæse de tal jeg får fra både adwords og analytics.

Siden er www.plakato.dk hvis der er noget at finde

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 91
Fra  plakato.dk - Posters og Plakater i høj kvalitet Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er tal fra både analytics og adwords.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Den information (screenshot), som du har vedlagt kan jeg næppe se særlig meget på. Men hvis du kan få relevante kliks ind for ca. 1,25 kr., så skal du blot skalere op.

Jeg arbejder tæt med Google hver dag, hvor jeg står for flere af mine kunders AdWords konto. Lige præcis med din forretning vil jeg ikke anbefale at ligge fokus i f.eks Facebook annoncering. Du skal prøve og skalere op - går det godt, så går det godt. Går det ikke, så smid mig en mail på Kasper@sedia.dk - så kigger jeg gerne gratis igennem hvorfor.

Men jeg kan desværre ikke tage flere kunder ind i min forretning. Min efterspørgslen er enorm efter professionel rådgivning af AdWords. Så jeg vil gerne hjælpe dig med basics, men jeg kan ikke overtage den og stå for optimeringen.

Vh. Kasper // SEDIA

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 91
Fra  plakato.dk - Posters og Plakater i høj kvalitet Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Kasper - det kan godt være jeg giver dig et kald eller en mail så :)

jeg har fået en mail fra google adwords med en velkomst om at jeg kan ringe og få noget begynder vejledning - det har jeg tænkt mig at benytte mig af selvfølgelig. Jeg tænker også jeg skal skalere op, men det var mere om man via analytics kunne se om de ordre der er kommet kommer via adwords-kampagnen eller om det er organiske searches. :)

men jeg gemmer dig hvertfald lige i huskeren og prøver at skalere op her hen mod jul.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Du skal egenligt blot sørge for at få opsat konvertingssporring, således at du kan tracke dine salg fra AdWords.

Med dette værktøj kan du vurderer alle dine kampagnens præstationer, og skalere op der hvor det giver bedst mening :-)

Hvis du har spørgsmåls skriver du bare til simon@erhvervshjemmesider.dk

Held og lykke!

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 91
Fra  plakato.dk - Posters og Plakater i høj kvalitet Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Børsting Sørensen :

Hej Martin

Du skal egenligt blot sørge for at få opsat konvertingssporring, således at du kan tracke dine salg fra AdWords.

Med dette værktøj kan du vurderer alle dine kampagnens præstationer, og skalere op der hvor det giver bedst mening :-)

Hvis du har spørgsmåls skriver du bare til simon@erhvervshjemmesider.dk

Held og lykke!

Det er nok her det går "galt" - jeg har haft en halv times snak med en google ansat der kiggede min adwords igennem men jeg er i tvivl om konverteringer er sat op, og hvis det er sat rigtigt op , hvordan man læser talene. Den google ansatte sagde det var bedst at sætte konverteringer op i analytics istedet for i adwords...

Tilmeldt 27. Jul 16
Indlæg ialt: 30
Fra  BunkFotoOgDesign.dk Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

GRAFISK DESIGN | WEB DESIGN | LOGO DESIGN | PRODUKTFOTOGRAFERING 

BunkFotoOgDesign.dk 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)