Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WooCommerce + fragtklasser + opsætning

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Vil høre, om der herinde er en haj til WooCommerce og opsætning af fragtindhold på siden?

Har en lille minishop med ikke ret mange varer.

Men udfordringen er at disse varer skal sendes til udlandet, og vil gerne have WooCommerce til at udregne fragten til nogle forskellige steder, hvor fragtpriserne igen er forskellige om det f.eks. er fastland vs. ikke-brofaste øer. Og så også ift. antallet, som folk bestiller af varerne.

Alt dette skulle gerne kunne gå op i højere enhed, som skal kodes i shoppen.

Kontakt mig gerne for mere info - er naturligvis klar på noget betaling for den rette hjælp.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Jeg kan sagtens hjælpe dig. Det er ikke noget problem - dog har jeg ualmindeligt mange opgaver lige nu.

Men kan du vente til weekenden (+/-), så ordner jeg det gerne for dig. Det er en mindre fattende opgave.

Ellers send mig en mail på Kasper@sedia.dk - så giver jeg dig gerne lidt idéer til hvordan du finder billig arbejdskraft i Bangladesh, Pakistan m.v. (af høj kvalitet!)

Vh. Kasper // SEDIA

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne du måske komme med et eksempel på hvad du mener? :)

Som jeg forstår det, så skal det være en variable pris der kommer an på antal varer og fastland samt ikke-brofaste øer.

Selv bruger jeg et plugin der klarer fragt mht. til vægt. Altså hvis varerne tilsammen vejer under 1 kg, så koster fragten 30 kr. hvis under 5 kg koster det 40 kr. osv. :)

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

anders.moeller:
Men udfordringen er at disse varer skal sendes til udlandet, og vil gerne have WooCommerce til at udregne fragten til nogle forskellige steder, hvor fragtpriserne igen er forskellige om det f.eks. er fastland vs. ikke-brofaste øer. Og så også ift. antallet, som folk bestiller af varerne.

Har du kigget på de muligheder, som der allerede er i WooCommerce? Du kan sagtens fastsætte forskellig fragt til regioner og lande. Det gør du ved at gå til dit kontrolpanel og så "WooCommerc" og "Indstillinger." Her finder du fanebladet "Forsendelse" og vælger "Forsendelseszoner." Her har du mulighed for at oprette en række forskellige. F.eks. en bestemt region i Tyrkiet. Du kan tjekke, om dine muligheder er her.

Nu kan du så oprette forskellige "Forsendelsesklasser." Det kan f.eks. være varer over 50kg. Under dit produkt sætter det det så under den forsendelseskategori. Når en kunde fra en bestemt region i Tyrkiet smidet det produkt i sin kurv, vil de få den rigtige fragt for dem. 

Du må sige til, hvis det er noget andet, du er på udkig efter. Men tjek mulighederne ud i WooCommerce.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)