Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Oct 16
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle sammen, nu skal i høre.

Jeg har en hjemmeside, og vil høre om der er noget man kan gøre for at optimere sine chancer for at komme som en af de første i en google søgning? 

-John

Ps. tak for forhånd! :D

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, første skridt er du lave en link her i tråden til din hjemmeside.

Ud over at indegående links generelt har en positivt indvirkning på dine ranks, så giver det os mulighed for at komme med konkrete anbefalinger i forhold til din hjemmeside.

SEO består af onsite optimering og arbejdet med at få, gerne relevante, indgående links m.m.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg købte den her: http://linkbuildingbogen.dk/

Jeg synes han gør et godt stykke arbejde i at forklare netop det. Du kan jo prøve at læse det gratis eksempel af bogen :-)

Fra Valby
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 27
Fra  bagge-web.dk Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Der er mange tiltag som du kan foretage i forbindelse med din hjemmeside.

Hvis du vil have konkrete forslag i forhold til din hjemmeside, så må du gerne linke til din hjemmeside som Karsten siger. Jeg tror at der er mange der villige til at øse af deres viden :)

Men her er nogle forslag:

Lad os sige at du sælger selvlysende bananer (sorry kunne ikke komme i tanker om andet). Skriv en meget lang tekst ca. 1000 ord omkring selvlysende bananer.

Header 1 (H1 = overskriften) skal have ordene "Selvlysende bananer ..."

I url'en må der gerne stå minside.dk/selvlysende-bananer

Hvis domænet hedder selvlysendebananer.dk, så er det kun godt.

Gentag ordene "selvlysende bananer" i teksten, når det giver mening, uden at det bliver alt for påtaget.

Brug billeder til teksten, alle billeder skal have en ALT-tag med selvlysende bananer som tekst. Billeder er med til at få folk til at blive på siden lidt længere.

Videoer er endnu bedre, så bruger de længere tid med at interagere med siden. Jo længere tid de bruger på siden jo bedre.

Med facebook og andre sociale medier kan du eventuelt skabe trafik til siden. Det samme gælder for nyhedsbrevet.

Lav et link fra undersiderne til teksten om selvlysende bananer.

Få andre hjemmesider til at linke til din hjemmeside (linkbuilding). Især andre hjemmesider som beskæftiger sig med selvlysende bananer, og som måske har være i bananbranchen i rigtige mange år (authority) = god mana.

Gør det muligt for andre at like teksten til de sociale medier, facebook, twitter ...

Tilføj et kommentarfelt, således at du skaber lidt dynamik på siden.

Det var mit bud på hvad du kunne gøre meget forsimplet. Der er tonsvis vejledninger på nettet ellers.

Håber det gav lidt mening :)

Venlig hilsen

Marcelo

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

John3204:
Jeg har en hjemmeside, og vil høre om der er noget man kan gøre for at optimere sine chancer for at komme som en af de første i en google søgning? 

Ja, det er der helt bestemt! :-)

Men det er vigtigt, at du tager tingene i den rette rækkefølge og bruger din (sikkert begrænsede) tid fornuftigt.

Jeg har skrevet en overskuelig SEO Guide, som du gratis kan læse. Den er langt fra så lang som en bog, men er til gengæld til at komme igennem uden at skulle bruge mange dage på det. Og den giver dig et godt overblik over de ting du bør arbejde med, for at blive mere synlig i Google.

Held og lykke med arbejdet :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan gennemgå din side hastighed https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/ ret den så den få en så høj pagescore som muligt hvis du har 50.000 kroner så brug ikke de 25.000 kroner på den perfekt side så med ret så din tekniske side er standard sat korrekt op og hvis man mangler 10-15 tal pagescore 100 så er det ikke smart bruge alt krudtet af der markedsføring skal der være råd til 

udover hastighed er vigtige , må der ikke være problemer med duplikat på side så der skal ikke være www og hhtp og måske oveni https så det skal også være i orden 

få en https://www.google.com/business/ det hjælper dig op ad på lokale søgninger 

husk siden bliver aldrig færdig en siden der ikke er opdateret flere år er ikke ideel det  virker som en død side ,være hele tiden i gang 

når bruger 0 kroner kan man komme langt som jeg gør man har i stedet sin passion og vil lave det bedste så jeg køber intet . jeg har dog kun haft min side i 11 måneder nu , dermed overhovedet ikke bare 10% færdig endnu 

passion kan da være stor opgave derfor findes også folk der hælper andre lige som mikkel deMib

passion giver fleste links earned  lav guider på siden bedste der findes , prøv lav alt muligt video guider , vær nytænkende vend om hvad vil du selv linke til , lav konkurrencer på siden , lav spil , ideer er mange men du laver der hvor du er bedst til ligger en masse energi i det .

gennemgå siden seo tjeck er der også dette her http://analyzeme.dk/gratis-webanalyse-seo-optimering

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)