Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig bank til erhvervskonto?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Aug 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brug for at få oprettet 3 x erhvervskonto - kender nogen et pengeinstitut med en attraktiv pris for dette?

BAGGRUND:

Jeg er ved at oprette et Holdingselskab, som så derefter skal oprette to driftselskaber. Jeg har derfor brug for at få oprette 3 x erhvervskonto. Her løber jeg så ind i problemer, for det er rasende dyrt, har jeg erfaret. Jeg har undersøgt priser for oprettelse af erhvervskonto hos hhv. Jyske Bank og Danske Bank (Jyske Bank ligger omkring 2000 kr. i oprettelse pr. konto og så ca. 200 i kvartalsvis gebyr).

Kan nogen guide mig hen mod en billigere bank? Jeg har ikke brug for kredit el. andet. Jeg kunne være villig til at flytte mine samlede privat bankforretning. Jeg ejer forskellige ejendomme privat og har en samlet rimelig pæn friværdi, som jeg ønsker at "gøre mig attraktiv med" ift. at forhandle med en bank om en attraktiv pris for 3 x erhvervskonti.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

sb78:
Jeg kunne være villig til at flytte mine samlede privat bankforretning. Jeg ejer forskellige ejendomme privat og har en samlet rimelig pæn friværdi, som jeg ønsker at "gøre mig attraktiv med" ift. at forhandle med en bank om en attraktiv pris for 3 x erhvervskonti.

De fleste banker vil normalt kræve at du også bliver privat kunde hos dem.  Jeg forstår ikke hvorfor din friværdig skulle kunne gøre dig attraktiv? Der eneste de pt. er interesseret i er kunder der vil låne penge.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det dyre ligger netop i ingen kredit - da bankerne jo betaler penge for at få opbevaret indestående og har arbejde med at køre en konto + faktisk risiko som forklaret her 

https://www.facebook.com/jhannover/videos/10154411568204787/ 

MEN har du stort privat engagement - f.eks. i Nordea og er fordel + kunden, vil du normalt kunne få erhverv gratis/billigt - Jeg vil tro det kan forhandles de fleste steder, hvis de private er noget banken kan tjene på

Holding og to drift - koster jo så ud over måske bank - også lovpligt arbejdsskadeforsirking i alle 3 og måske regnskabshjælp - så -

tag lige disse råd med http://johnhannover.blogspot.dk/2016/06/10-anvisninger-inden-du-stifter-ivs.html så du ikke misser noget der siden bliver dyrt

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 6. Aug 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

tak for svar og gode tips.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)