Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Pixel

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle I dejlige Amino-brugere

Jeg er endt i den situation, at jeg er kommet til at smadre min iPhone 6, som jeg ellers har været super glad for. Jeg har nu taget min gamle Nokia reservetelefon i brug. Det er jeg ret ked af, da man ikke kan bruge den til noget som helst... Pludselig virker den daglige togtur til arbejdet utrolig lang.

Derfor er jeg på udkig efter en ny og smartere telefon. Jeg overvejede at gå i retning af en iPhone 6 igen, men synes alligevel, at jeg gerne vil prøve noget nyt. 

Mit spørgsmål er derfor, hvilken andre lækre telefoner der er på markedet lige nu?

Jeg ville super gerne have fingre i en Google Pixel, da kamerafunktionen på den telefon skulle være helt i top. Desuden skulle den ifølge http://google-pixel.dk/ også have mange andre nice features. Det kunne være dejligt at få en ny telefon med et højkvalitetskamera, da jeg ofte plejede at fotografere ungerne med telefonen.

Jeg ved bare ikke, om jeg kan vente til, at Google Pixel kommer til Danmark.

Hvad siger I til det? Nogen, der har været heldige at få fingre i en? Er den værd at vente på?

Mange hilsner

Chris 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

OnePlus 3 fortsætter med at vinde test efter test (her er en fra i går), så medmindre logoet er det dobbelte værd, så nej, så spar da pengene. Alt efter hvor du kigger priser henne kan du i mange tilfælde købe to OnePlus 3 og stadig have penge tilbage, sammenlignet med prisen på Google Pixel.

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Fra Viborg
Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders:
OnePlus 3 fortsætter med at vinde test efter test (her er en fra i går), så medmindre logoet er det dobbelte værd, så nej, så spar da pengene. Alt efter hvor du kigger priser henne kan du i mange tilfælde købe to OnePlus 3 og stadig have penge tilbage, sammenlignet med prisen på Google Pixel.

Ingen tvivl om at OnePlus 3 er en god telefon, men den er oftest kun testvinder på baggrund af den lave pris set i forhold til konkurrenterne. Både Google Pixel og iPhone 7 slår den på de fleste andre parameter, bl.a. kameraet, som trådstarter ser ud til at vægte højt.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)