Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er den største udfordring ved at låne penge i bankerne som iværksætter?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Jeg er studerende på CBS og er igang med at skrive et bachelorprojekt om bankernes tilbageholdenhed overfor udlån til iværksættere. Min opgave har fokus på iværksættere som operer i ukendte brancher (udvikling af nye produkter som endnu ikke har vist sit eksistensgrundlag, forskning m.v.) og brancher med højere risiko (fx restaurationsbranchen).

I den forbindelse kunne jeg godt bruge så mange input som muligt, om hvad I føler der er de største barrierer for at låne penge af bankerne?

Til dem hvor det ikke lykkedes at få en bankfinansiering, hvor skaffede i så den nødvendige kapital fra?

Jeg håber der er nogen som har lyst til at dele deres erfaringer med mig. 

På forhånd tak for hjælpen.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Varde
Tilmeldt 7. Feb 14
Indlæg ialt: 83
Fra  Bankpartner ApS Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Max

Spændende projekt du har gang i. Der er ingen sager som er ens, så svært at lave generelle regler. 

Men hvorfor vender du ikke opgaven om og tager kontakt til som kommer med pengene og får deres svar til, hvad de har af krav. Det vil da også gøre dit projekt meget interessant for iværksættere at læse, da de får indsigt i de krav der stilles. 

Vh. 

Morten

Få den bedste finansiering til din virksomhed. Tjek bankpartner.dk Uvildig finansiel rådgivning

Tilmeldt 30. Oct 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John & Morten