Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål vedrørende links

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

https://mode-plakater.dk:
Kræver vist x-antal indlæg før man kan lave en signatur :)

Ja, du skal skrive 25 indlæg, før du kan lave en signatur med et link.

Alternativt kan du købe et amino plus abonnement, så kan du lave en signatur med det samme og du slipper for de begrænsninger af signaturen, som gratisbrugere har. 

Plusmedlemmers profilside bliver også indekseret af google, så her er der mulighed for at skrive en god og lang præsentation af dig og din virksomhed med flere relevante link til f.eks. landingpages / produktgrupper.

Yderligere kan du oprette din virksomhed på Amino Bizz, hvor plusmedlemmers får et aktivt links til deres hjemmeside, som også indekseres af google.

Tilmeldt 28. Oct 16
Indlæg ialt: 29
Fra  www.modeplakater.dk Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten

Ja, det var selvfølgelig en mulighed.

Har det nogen større SEO værdi at blive Amino Bizz?

Jeg læste desuden lidt om "brand mention", som vist er begyndt at få mere værdi i forhold til Google, så helt uden betydning er det trods alt ikke :)

Målningar - Konst - Abstrakt konst - galleri - tavlor - bilder - posteres - stora målingar.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan bruge amino på flere måder.

Med et plus-abonnement får du som nævnt indekseret links fra profil, bizz m.m.. Ulempen er at du skal blive ved med at betale for at beholde værdien.

Amino Bizz ranker typisk højt, ofte side 1, i søgning på din virksomheds domænenavn.

---

Jeg vil tro du mister værdien af brand mention her på amino, når du bruger dit domæne i et aktivt link, som linker til aminos login side.

Det er kun brugere som er logget ind, som kommer videre til din profil, når du ikke er plus medlem.

Det er også kun brugere der er logget ind, som kan se din profil, så din bio med links giver ingen værdi hos søgemaskinerne.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

https://mode-plakater.dk:

Hej

Hvis jeg eksempelvis bliver nævnt i en artikel med www.mitdomæne.dk (og ikke www.mitdomæne.dk). Jeg ved ikke lige hvad det korrekt term er, men altså uden at man bliver sendt videre til ens side, har "linket" så stadigvæk en værdi i forhold til Google?

Mvh

hvis man bliver nævnt i en artiklen og de ikke linker igen med et aktiv , så vil de tit gerne linke igen hvis du skriver til dem og vil give et symbolske beløb og det giver meget mere værdi retur igen derved 

man kan også skrive alle steder bliver skrevet om en der ikke linker til en de vil tit linke til en hvis man skriver til dem.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 12. Sep 16
Indlæg ialt: 105
Fra  GD online Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo altid fedt at blive nævnt i en artikel og dit domæne bliver også nævnt. Men for at få linkværdien skal Googlebot kunne crawle linket, og derfor skal det være aktivt som: c&c travel eller ditdomæne.dk. Så jeg ville anbefale at kontakte journalisten og hurtigt bede om at få linket aktivt - det tror jeg mange gør hver dag nærmest

Håber det hjalp :) 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)