Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virsomheds ide b2b

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Oct 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Håber i kan give mig lidt input til at blive iværksætter med et projekt jeg simpelthen ikke kan gå ud af hovedet.

Konceptet er salg af Scandinavisk bolig design i Udlandet. Ideen er at lave en hjemmeside som et Trade house hvor der vises en masse lækre danske bolig design som er produceret i Danmark. Istedet for at kunder / virksomheder skal handle flere steder for at fyldt et lager med vare kan man her konsolidere flere ordre og sende afsted. Mit marked vil være Sydafrika til at starte med da landet vækster helt vildt og efterspørger design varer fra Europa. Det unikke her er at mange danske virksomheder er lidt bange for at handle med Afrika men det er et marked jeg sidder med hver dag og arbejder med logistik og transport til dette kontinent. Hvis man som kunde kan klikke rundt og få sendt en masse varer fra forskellige producenter som en samlet ordre tænker jeg det vil vække interesse i udlandet.

Men men tænker at der virkelig er brug for en god salgskanal i Sydafrika til at gøre siden bemærket.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)