Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gør din hverdag federe

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Oct 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg selv og min partner er ved at starte et nyt projekt og vil gerne stille jer følgende spørgsmål: 

Hvilke opgaver i hverdagen, ville I gerne, at andre kunne tage sig af, så I fik mere tid til det, I hellere vil bruge tid på?

Det kunne evt. være plæneklipning, handle ind, vaske bil etc. 

Håber I har lyst til at svare på spørgsmålet :-)

Rigtig god dag.

Fra København
Tilmeldt 26. Aug 13
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Indkøb og rengøring ;)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Toiletbesøg kunne jeg godt være uden - kom med godt tilbud :) 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

altså vi iværksættere har nok meste brug hjælp regnskab , markedsføring og andre ting der vedrøre virksomheden , det skriver du intet om du kan hjælpe med 

det jeg har mest brug er at en kunne sove for mig , så bruger jeg også meget tid på at spise mad og gå bad og toilet besøg , indkøb kan man jo vælge som iværksættere tit når ingen er der i butikken så det går hurtigt og rengøring bruges ikke meget tid på når man har en et værelse lejlighed  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 01:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg betaler mig fra mange ting, bl.a. rengøring, indkøb, bilvask, havearbejde, til dels madlavning, pleje af hunden etc. 

Men selvom der er meget jeg får andre til, synes jeg stadig at det kræver en indsats fra min side at koordinere og booke forskellige ting. På sin vis ville det være nemmere hvis man kunne gøre som med nanny-share, hvor man i princippet deler en/flere personer med andre, og vedkommende skulle så kunne klare de fleste af de ting. Jeg føler lidt at der er et overhead ved at det er en masse selvstændige services jeg benytter mig af.

Jeg overvejede faktisk at udvikle en bot, som vi via machine learning ville tage sig af det meste af planlægningen, og over tid lære om mine vaner og brug af service ydelser, og træffe nogle valg. Det kunne være et sjovt hobbyprojekt, jeg har bare ikke tiden...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)