Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Krav til bogføring i Amino i enkeltmandsfirma

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har et lille webfirma og alle ordre indgår selvfølgelig via e-mails. Ordrene får et ordrenummer. Der sendes derefter en bekræftelse til kunden via pakkelabels.dk så kunden er orienteret om pakkens gang, levering samt en kopi af ordren som indeholder de enkelte poster +moms og totalbeløb. Ordrene betales via bank eller yourpay. 

Nu er det jeg vil spare tid i bogføringen ( før pakkelabels sendte jeg via bogføringen en besked om afsendelse+faktura via Amino /mail) Kan jeg nøjes i Amino med at at bogføre ordrenummer og konto, udskrive bogføringen og sætte bilaget i mappen. HIlsen fra Zigge

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Hver postering i Dinero skal kunne dokumenteres med fortløbende bilagsnumre. Som jeg ser det, er dokumentationen i orden, endda uden at du behøver andet end at påføre/tilknytte bilagsnummeret til din faktura eller mail. Send mig en mail. Måske kan det gøres endnu simplere ved at bogføre ud fra nogle udtræk, du må kunne lave.

Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret. Det lyder skønt at jeg kan forenkle. Jeg går først i gang med pakkelabelssystemet om en uge. Så vender jeg lige tilbage. Der er helt sikkert en rapport som jeg kan bruge. Læser jeg dit svar sådan at hvis der er 10 ordrenumre samme dag kan det godt bogføres på et bilag ( hvis det altså er samme konto) og alle ordrene samles bag bilaget.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Ja, som jeg har forstået det, når blot du kan referere mellem posteringen og dokumentationen og har fortløbende bilagsnumre.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)