Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange opslag om ugen på Facebook?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Herligt med mange kloge svar. Er der nogen af jer der har erfaring med at booste. Jeg arbejder med en side, hvor boost virkede helt vildt godt for en måned siden, men nu virker det næsten ikke, og jeg kan ikke helt gennemskue hvorfor?

Nå måske er dette her et selvstændigt spørgsmål, som jeg ikke skal forurene denne tråd med

Hej fra Helena

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil dog ikke anbefale dig at bruge booste funktionen, når du skal annoncere i Facebook, det er oftets dyrere.


1. Du bruger booste funktionen til at nå ud til dine nuværende fans og deres venner. 

2. Annoncere målrettet mod en målgruppe du sætter op. Du vælger, alder, køn, interesser, alder osv.


Problemet med booste funktioenen er at du ikke nødvendigvis når ud til din målgruppe.

Et endnu større problem kan være at din annnoce kommer til, at dukke op på dine følgeres vægge fordi de engang i har liked noget du har slået op. Det kan være noget som nogle oplever som værende irririterende og fordi du gør det med et opslag kan følgende ske.

  1. Negative kommentarer vil optræde på din væg og i dit opslag

  2. Kan folk ikke lide dine opslag, og frabeder sig at se den reklame, vil det påvirke hvordan Facebook ser på din side... Facebook vil have glade brugere ikke brugere som bliver irriteret af et opslag der ikke interesserer dem. 

Jeg vil til enhver tid anbefale dig at sætte en ordenlig annonce op, og fange din målgruppe og bagefter holde fast i målgruppen med relavante opslag som interesserer din målgruppe. 

Du fanger kunder med reklamer og opbygger relationerne med dem ved at lave for dem værdifulde opslag. 

Eksempel.

Du har en butik som sælger køkkønting til private. Din målgruppe/persona er ikke typen der går ned på køkkengrej. 

Køkkenudstyret skal være det bedste...for vores persona har en større interessere for madlavning og drømmer om at opnår et spisested...en cafe eller sandwich bar... bare en ide..


Hvad vil være relavant for denne persona - baseret på hans / hendes interessere, drømme, og frustrationer

Michelling restauranter, 
Storbyferie 
Spise ude
Hvordan du lave den her ret
Opslag op masterchef
10 smarte tip hvordan din creme Bruhle bliver perfekt
Sådan her stager du den perfekte bøf

Når den potentielle kunde har brug for en stegepenge til sin bøf - Køber hun den hos dig!!! (håber du)

God arbejdslyst!!


René

Fra Århus
Tilmeldt 21. Oct 14
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Virkelig godt svar! Tusinde tak :-)

M.v.h Kevin

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kevin

Jeg glæder mig til at se hvad du for lavet og hvordan du griber det an.

God arbejdlyst!!

René

Fra Århus
Tilmeldt 21. Oct 14
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mega fedt tak! :P 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)