Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er DIVI Themet fantasisk, eller....?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Sep 15
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ved at søsætte en række forskellige hjemmesider. Det bliver en skøn blanding af div afilliatesider, webshops, sider med fagligt indhold til udvalgte brancher, med abonnements betaling osv osv.
Kort fortalt, mange forskellige typer og størrelser.

Har ansat en programmør, der har en bred forståelse på lidt af hvert, og han er tiltænkt en rolle som ankermand, der skal supplere med, især teknisk viden indenfor programmering, SEO o.lign.

Jeg har købt adgang til Elegantthemes, og har besluttet at bruge deres DIVI tema på alle sider.

Tanken er at antallet af sider vil vokse, og at der vil blive opbygget et mindre team af udviklere, grafikere osv, og jeg tænkte at det ville blive en stor fordel, at alle sider er bygget op på samme grundlag, og at alle i teamet på den måde vil opnå en vis form for fortrolighed med temaet, når opbygningen af de forskellige sider, alle er bygget på samme tema.

Men.... havde en lille debat med programmøren idag. Han mente at DIVI er lidt for "tung", lidt for besværlig at navigere rundt i, loader for langsomt, og var generelt fortaler for, at der skille bruges andre temaer.

Er ærlig talt i tvivl om han "bare havde en dårlig dag", eller om der er noget om snakken. Så inden vi ruller DIVI ud på flere sider, vil jeg gerne have Aminoernes mening.

Har du erfaring med DIVI. Og hvis, er det gode eller dårlige erfarniger? 

Fra Valby
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 27
Fra  bagge-web.dk Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Der findes mange wordpress frameworks derude, og jeg vil mene at DIVI er en af de bedste. Bemærk at jeg med dette siger, at der andre frameworks der er også er rigtige gode. Jeg benytter selv DIVI til at udvikle hjemmesider, for den giver mig en masse fleksibilitet. Jeg synes ikke den er tung, men jeg benytter også forskellige plugins for at optimere hastigheden. Plus jeg forsøger at udvikle mine sider så "clean" som mulig.

Spørgsmålet er, hvis du ikke vælger DIVI, hvad ville du så vælge?

Venlig hilsen

Marcelo

Tilmeldt 14. Sep 15
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar Marcelo.

Jamen, jeg vil jo helst ikke vælge andre  Wink

Tror måske at programmøren blev lidt usikker, og nævnte at den var "anderledes" at arbejde med. Giver det mening?
Så hvis det bare er fordi han er lidt skræmt over, at det ikke er "som det plejer", vil jeg ikke ændre strategien. Omvendt skal jeg jo også lytte til ham.....

Fra København
Tilmeldt 26. Aug 13
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Om det hedder total, divi, eller avada tror jeg handler meget om hvad man bedst kan lide at arbejde med.

Jeg synes de alle sammen kan være tunge temaer men som en anden skriver så handler det om at lave en god opsætning og bruge nogle gode plug-ins til at optimere hastigheden.

Personligt kan jeg bedst lide Avada.

Fra Valby
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 27
Fra  bagge-web.dk Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Alle frameworks kan have deres egen lille logik, men jeg synes ikke det var noget problem. Men selvfølgelig skal man lige lære den at kende :)

Jeg ville sige til din programmør om at uddybe, hvorfor han er imod + om han har et bedre alternativ :)

Hilsen
Marcelo

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil beholde din programmør i lang tid, så synes jeg du skal lade ham bestemme det her. Det er ham der skal arbejde med det.

Du ved jo alligevel ikke rigtig noget om det og kan jo være ligeglad så længe han vælger at arbejde i noget som giver mening og hvis det giver mening for ham at bruge Genesis, Headway, Themify eller noget helt andet meget udbredt, hvorfor så begrænse ham i et ganske fornuftigt valg som giver dig et bedre resultat fordi han kender noget andet?

Grafikeren er ligeglad hvordan koden i temaet er bygget op, men det er udvikleren ikke og hvis du beslutter dig for et tema som udvikleren ikke "kan" eller vil arbejde i, så bliver det fra starten et helvede for ham at skulle lære noget helt nyt, hvor han måske er vildt dygtig til noget andet. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)