Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop, hvilken?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

PashminaWear:

René Gundel Nielsen:
jeg vil til enhver tid bruge min tid på at optimere min webshop for at forbedre salget i shoppen.

Jeg ville aldrig låse mig fast hos en udbyder jeg ikke kan flytte fra. Sådan har vi jo forskellige prioriteter ;)

Du kan sagtens flytte fra Weebio fx. Det template du har valgt er dit eget og du kan bruge det som du ønsker. selvfølgelig er det dit eget ansvar at flytte dine dataer. Ligesom hvis jeg havde en Woocommerce webshop og nu gerne ville have en magento. Det er overhoved ikke nogen forskel. De er præcist de sammen ting med forskel for hver enkelt webshop systems opsætninger. 

Vores interesse er at kunden butik fungerer optimalt, ligesom det er for fx. Shoporama. Eller har vi ikke nogen webshop løsning ej heller Shoporama. 

Når du fx. har en webshop hos Weebio.dk er det os som sørger for din server fungerer og den loader hurtigt. Det er for nogle en fordel og andre vil hellere selv stå for vedligholdelse. Den ene mulighed har sine fordele og den anden mulighed har sine fordele. Det kommer 100% anpå de forudsætninger du har for at starte en webshop. 

Woocommerce er ikke brugervenligt og det er op af bakke for en som aldrig har haft en webshop at lige selv få det til at se fantastisk ud. Den fordel har vi hos Weebio, at du med begrænsede tekniks indsigt eller tid til at lære om og vedligholde kan komme online uden det tager et halvt år.  Det er måske mere brugevenligt end  nogle andre webshopm platforme der ude-..

Men det jeg ofte hører er at det bare er så let... Det holder kun hvis man er teknisk anlagt eller sidder mange mange timer med det.....


Du kan vitterligt få din webshop online selv uden at skulle skrive koder med Weebio.dk 

Det kan nogle godt lide og andre vil gerne nørde og nørkle med koder og teknik. Det er fuld frihed til at tilpasse og ændre et webdesign


Det er en smagssag og temperament spørgsmål.


God arbejdslyst!!

René

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

René Gundel Nielsen:
Woocommerce er ikke brugervenligt og det er op af bakke

 

Hej Rene.

With 17,728,258 downloads, WooCommerce powers over 39% of all online stores.

WooCommerce is now the most popular eCommerce platform on the web (stats from Builtwith), so you can rest assured you're in good Company.

Der må da være noget som gør Woocommerce Brugervenligt. :)

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels

betyder det så at det er mere brugervenligt fordi der er mange der bruger systemet? prøv og se hvor mange der søger hjælp vedr. Woocommerce også!!

Lad os lige få det på det rene, jeg har aldrig sagt at Woocmmerce er dårligt..tvært imod tallene siger det fungerer..

Det er bare ikke så brugervenligt som folk siger....

Og det er ikke så let ,at få sit template flot og professionelt selv...uden eksperthjælp...som mange giver udtryk for...

God arbejdslyst!!


René

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

René Gundel Nielsen:
Lad os lige få det på det rene, jeg har aldrig sagt at Woocmmerce er dårligt..tvært imod tallene siger det fungerer..

Det er bare ikke så brugervenligt som folk siger...

Egentlig forstår jeg godt, hvad René mener. Når man køber et template til WooCommerce, bliver folk ofte overrasket over, at det ikke med det samme ser ud, som det de købte. Det skyldes, at temaerne blot viser, hvad de kan, og så skal man selv sætte det op. Han siger jo ikke, at WooCommerce er en dårlig platform at have en webshop på.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)