Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skaber kunder for en butik, men hvordan sikrer jeg min andel?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha ja, det vil betegnes som et dumt spørgsmål ;)

Lyder godt med WP og Woocommerce, jeg har lidt erfaring med en blog som kørte via WP men ellers ikke. Er det noget man med lidt kendskab til WP selv kan arrangere, eller kan man sparre meget tid med en professionel? 

Til den anden del - det er meningen at min platform skal fungere som udstillingsvindue ELLER webshop for disse enkeltstående butikker, så det er altså ikke noget der skal integreres i deres. Jeg er bare noget i tvivl om den mulige fortjeneste kan bære at man tager den skridtet videre og initierer en webshop, men jeg ved at der ligger en masse trafik og potentielle brugere og venter :)

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det kan man vel egentlig godt kalde det TM. Dog med lidt mere fokus på produktet og ikke så meget på hvor man kan få det billigst, da hver enkel vare er unik :)

Tilmeldt 31. May 16
Indlæg ialt: 36
Fra  Adshelp Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med i stedet for at betale er salg så Koster det er bestemt beløb om året at være med. Prisen afhænger af butikkens størrelse og hvor mange butikker den har. Det vil dog kræve en hel masse besøgende og de første butikker får det gratis. Men dag fx pricerunner . De er lige blevet solgt for knap 1 milliard kr

www.adshelp.dk

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar adshelp, det er nok også den løsning jeg hælder mest til i øjeblikket. Det ærgerlige ved det er bare at skulle varerne strømme ud, så går man jo lidt glip af gevinsten ved dette. Men alt har jo en start :)

Fra Valby
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 199
Fra  WordPress-værkstedet Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal lige forstå det rigtigt:

1) Du vil

- skabe et website 
- hvor potentielle kunder
- til x antal småbutikkers produkter
- kan finde disse produkter online
- og trække trafik til dette site
- og så tjene penge på det salg
- som butikkerne får ud af dit websites reklame for deres produkter

Er det korrekt?

2) Butikkerne har ikke selv - eller ønsker ikke selv - at sælge deres produkter online fra egne websites? Hvorfor?

3) Og: Du skal jo i alle fald have lavet en masse reklame online for at tiltrække trafik til dit website - bruge sociale medier - optimere SEO - producere indhold til sitet osv.

- Er du OK med at bruge kræfter på det?

- I så fald hvorfor så ikke bare tage penge hos butikkerne for at lave reklame for dem online? 





Skal d

Tilmeldt 31. May 16
Indlæg ialt: 36
Fra  Adshelp Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

www.adshelp.dk

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ulrik, tak for svar!

1. Det er helt korrekt, det er faktisk i korte træk planen.

2. Ud fra egen erfaring, så skyldes det tidsmæssige begrænsninger for disse butikker. De har rigeligt arbejde i selve butikken og min formodning er, at ansætte en specifikt til at øge deres salg på nettet, ikke vil være rentabelt. Derfor jeg også fik ideen, at ved at eksponere butikkerne samlet, ville interessen nok være større for at ofre lidt på det.

3. Og du har helt ret, der vil ligge en masse arbejde i dette. Jeg er ikke uddannet indenfor noget af det, men har i mit tidligere arbejde gjort mig nogle erfaringer på de områder. Og det er også en af mulighederne jeg overvejer. Jeg ser dog en lidt større gevinst ved at finde en løsning der kan give en procentdel af omsætningen, da det vil være mere gunstigt for begge parter - "What you see is what you get". De får resultater og betaler mig efterfølgende. I stedet for at jeg skal tage penge for noget jeg ikke er 100% autoriseret i hvis du forstår :)

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak adshelp, det vil jeg lige kigge nærmere på :)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)