Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produkt og lagersystem, automatisk synkronisering til Shopify

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 27. Apr 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg har en kunde som skal have lavet en Shopify løsning. De har både en fysisk butik også den kommende webshop. Det som kunden ønsker at at kunne vedligeholde alt et sted fra, som så synkroniserer produkter, lagerstatus osv til Shopify. 

Dvs, alle produkter oprettes i "produktsystemet", som så bliver synkroniseret til Shopify. Det skal være muligt for dem at hvis de f.eks sælger et produkt fysisk nede i butikken, skal de kunne logge på deres produkssystem, og f.eks indtaste en "fysisk" ordre, hvorfor lageret så vil blive 1 vare færrere, også bliver dette automatisk synkroniseret til Shopify. Samtidigt skal det være muligt fra produktssystemet at udprinte ordresedler osv.... 

Nogle der kender til sådan et system - Det behøver ikke være et dansk system skal det siges, da kunden ikke er dansk.

Jeg har haft lidt kig på dette: https://apps.shopify.com/exact-online-1 - men det ligner de har fjernet APP'en fra shopify, dertil er jeg også i tvivl om det understøtter det ønskede behov....

Tilmeldt 16. Oct 14
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Nielsen:
Kan Shopifys POS løsning ikke bruges? :)

Ja, det kunne måske virke. Du kan læse om det her. Jeg ville skrive til dem og høre, om du kan bruge dem på det danske marked. På dette link kan du se, hvilke hardware du skal have for at bruge det system.

Shopify siger, at man kan styre online og fysisk butik sammen, så spørgsmålet er bare, hvilke lande det gælder for. Men skriv til dem så kan de helt sikkert give dig et svar, da de trods alt gerne vil have dig som kunde. Smile

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)