Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tekst forfatter søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Oct 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

jeg har bruge for hjælp tekst beskrivelse på dansk unik tekst beskrivelse af hjemmesiden: Vellkomen-Vision-Om os

HVEM KAN HJÆLPE MIG MED DET på en billige ekonomisk pris det er kun en side i word doc.

tak på for hånd skriv lige på min mail: malou717@hotmail.com eller ring 71433685

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malou!

Vil anbefale dig at tage fat i Kristian Scharling fra Somera.dk. De er vildt dygtige og har hjulpet os meget med vores tekster og pressemeddelelser mv.

Tilmeldt 8. Nov 16
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at slå din opgave op på f.eks. upwork. Det har jeg gjort før til danske tekster og der er masser af danske freelancere der inde som gerne vil byde på opgaven :)

Sammenligner forbrugslån og kviklån på Forbrugerfinans.dk. Se mere her

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lige en opgave for Tekstspot.

I denne lille video fortæller jeg, hvordan vi griber det an. 
Videoen handler om artikler, men vi kan gøre det samme for dine grundsider på din hjemmeside.
Husk at få den tekstforfatter, som du vælger, til også at lave titletag og meta description.

VH Hans

Tilmeldt 3. Oct 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malouska,
Jeg er dansk-studerende, hvorfor jeg kan hjælpe dig utrolig billigt! Så, hvis du ikke allerede har fået hjælp, så skriv til mig på min mail: Magnuskarlsson777@gmail.com

Mvh

Magnus

Tilmeldt 14. Oct 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kiranan

Godt nyt år. Tak for din råd.

Kiranan der er en her fra hjælp mig at lave min hjemmesiden www.translationtransfer.dk gennem wordpress siden kan ikke åbnes og han havde adgangs kode 

Jeg kontakter ham på tlf, hjemmesiden mailen og han svare ikke :-( hvordan kan jeg gøre nu? please give mig råd. Han har fået pengerne.

mvh Malou

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Malouska:
Jeg kontakter ham på tlf, hjemmesiden mailen og han svare ikke :-( hvordan kan jeg gøre nu? please give mig råd. Han har fået pengerne.

Det er en træls situation.
Heldigvis er det dig, der er registreret ejer af domænet, så du kan evt. få nogen til at flytte det til en anden host for dig. Jeg gætter på, at du ikke selv ved, hvordan man gør. 

Jeg kan f.eks. anbefale Christoffer fra Hauthorn IT. Jeg ved ikke, om han har tid, eller hvad det koster - men jeg ved, han kan løse opgaven for dig.

God vind med projektet.

Hans

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)