Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hurtig hjælp til prissætning

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jul 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeg har fået den geniale ide, at sy karklude af genbrugs og øko frotte, for at skåne miljø for mikroplast, og skabe et job til min datter.

NU er det så, at jeg har en aftale med den lokale brugs om 1 time, klude er syet og mærket, tænker de kan sælges for en 20 kr stykket.

Men nu er jeg i panik, hvordan sælger man sine ting til vidersalg, og hvad skal man kalkuler ind i prisen, det tager ca 3 min at fremstille en klud, og koster 3,33 øre for øko frotten, og så er det her jeg ikke kan tænke mere. kan jeg tage 15 kr per klud eksl moms ???

hilsen Bettina Mad med respekt

'

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil tro en normalt brugs vil have mindst dobbelt op. Sælger de for 20 kr inkl moms eller 16 kr ex - så kan du nok ikke tage over 8 kr 

3 min a 200 kr i timen = 10 kr + materialer 3,33 + spild?  og så måske omk til salg, pakning osv - du skal nok ikke lave dette for under en salgspris omkring de 18-20 kr og det hænger jo ikke helt sammen

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 8. Jul 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar, Jeg har talt med brugsuddeleren, og han vil tage kludene i kommission, og betale 15 kr stk incl moms. Hvis jeg sælger dem for 20 kr. Det er meningen at de skal ind under den afd med "lokalvare"Men jeg tænker at jeg måske, skal prøve at tage 25 kr stk og 5 for 100 kr, det er nemmere at sætte prisen ned, end det er at forhøje hvis de bliver en succes. Hvor er det meget nemmere at få ideen og producere.

efterårshilsen

Bettina

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)