Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogføringsløsninger

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Oct 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Eksperter og virksomhedsejere

Da jeg står og skal til at starte en lille virksomhed, er jeg meget i tvivl med bogføring da det er min svage side.

Kan man gøre det selv? Med F.eks dinero?
Hvor kan man få hjælp, til at tjekke sine bilag, faktura mv.? Og hvad koster det?

Kort sagt søger jeg en billig løsning på noget bogholderi, men jeg er villig til at gøre det selv, om muligt .

Glæder mig til at hører fra jer.

M.v.h Rasmus

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan ofte klare meget med programmer som Dinero - men det er klogt at knytte en online bogholder type til, så du kan få svar og kan få checket inden moms f.eks

Du kan komme langt i at forstå bogføring og regnskab i bogen Introduktion til regnskab som linkj, hvis du ønsker at forstå metoderne - og vil du have en lang alfabetisk liste over alle de almindeligst forekommende fradrag og hvad man må - i bogen Fradrag som link 

I Dinero kan du finde liste over bogholdere og økonomipersoner der arbejder med programmet

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hjælper til selvhjælp, så send mig en mail, så kjør' vi. 😊

Tilmeldt 25. Oct 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil klare bogføringen selv, så er der flere online bogføringsprogrammer, som du kan bruge. Hvis du gerne vil slippe helt for at bogføre selv, så kan vi hos Dansk Bilagsservice klare det for dig. Du skal bare sende dine bilag til os på mail og så sørger vi for at de bliver bogført. Du får også lagerstyring med i prisen og vi klarer også kreditor/debitor styring ligesom at vi laver momsregnskabet for dig. Du kan se vores priser her www.danskbilagsservice.dk/Produkter.aspx

Fra Skanderborg
Tilmeldt 19. Oct 16
Indlæg ialt: 7
Fra  Midtjysk Revision ApS Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)