Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til brugerundersøgelse om smykker

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Oct 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej alle!

Jeg er i fuld gang med at opstarte egen virksomhed fra bunden af, i forbindelse med mit valgfag "Entrepreneurship" på min uddannelse. Jeg er kommet til en af de sværeste dele i forløbet, nemlig at få så mange respondenter til min brugerundersøgelse som muligt. Jeg håber derfor i kan hjælpe mig, ved enten at svare på undersøgelsen, eller måske hjælpe mig med at finde relevante forums man kan dele det i! 

Ift. virksomheden, er den grundlæggende idé at starte en smykkevirksomhed, hvor kvalitet og overkommelige priser går hånd i hånd. Idéen er sprunget ud af mine mange frustrationer omkring holdbarheden på de smykker man kan købe i dag. Medmindre man smider mange penge efter ægte guldsmykker, er det i dag svært at finde smykker som ikke mister farven og/eller smitter af. Hos Bjørnild CPH vil vi lave smykker med en ny teknologi som bevarer smykkets høje kvalitet, men tillader os at afsætte det til priser alle kan være med på.

Lyder det som noget for dig? Hvis det gør, så svar på min undersøgelse! Hvis det ikke gør, så svar gerne alligevel Big Smile

Link til brugerundersøgelsen: http://195.225.105.186:8080/IQToolsInterview/faces/isThisYou.xhtml 

Der er forresten muligvis noget galt i første spørgsmål: Spørgsmålet lyder kort sagt, er du en kvinde over 20 år? Ja eller nej.

Al hjælp modtages med et smil! På forhånd tak

Tilmeldt 26. Oct 16
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 02:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Virkelig elendig brugerundersøgelse, når man ikke engang kan finde ud af at skrive 90% af spørgsmålene ind og 90% af svarmulighederne ind.

Tilmeldt 25. Oct 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,
Bare glem dette opslag. Vores lærer bad os lave dette spørgeskema gennem et program han selv har lavet. Programmet er defekt, og dermed også spørgeskemaet.
Jeg håber ikke at have spildt din tid!

Tilmeldt 25. Oct 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej JanE1,
Spørgeskemaet er lavet gennem min lærers program. Vi har skrevet alt ind, men hans program er pbenbaet defekt.
Jeg er ked af at have spildt din tid, men du skal have tak for din kommentar. Den gør mig opmærksom på, at problemet stadig er aktuelt.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)