Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg nemt en ny samarbejdspartner?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino-brugere

Jeg er en (relativ) nyopstartet kosmetolog, som har lokaler på Vesterbro. Desværre er mine lokaler små og dystre, og jeg er gemt væk fra det lidt mere sprudlende Vesterbrogade på en stille sidevej. Derfor har jeg svært ved at lokke nye kunder til min salon.

Da jeg købte lokalerne for 2 år siden, var det kun en midlertidig løsning, og jeg vil rigtig gerne videre og vækste lidt.

Jeg har desværre ikke det store markedsføringsbudget, da antallet af kunder på nuværende tidspunkt er begrænset. Jeg tænker derfor, at det vil være en god ide at finde en eller to samarbejdspartnere, der gider drive forretning sammen med mig. Det kunne både være en investorer, eller en anden aktør inden for min branche, der kunne tænke sig at flytte ind i nogle større lokaler sammen med mig. Det kunne være en frisør, makeup artist eller anden kosmetolog.

Jeg har kontaktet lidt forskellige butiksejere, men de fleste svar, jeg får, er, at de ikke har råd til at udvide. Da det er utrolig tidskrævende, kunne jeg godt tænke at finde nogle opslagslister over firmaer og eller virksomheder, der har en god økonomi

Jeg faldt over hjemmesiden http://sund-virksomhed.dk/, som er en oversigt over sunde virksomheder. Jeg tænker dog, at der må være nogle flere offentlige oversigter et eller andet sted?

Nogle virksomheder tilbyder at tage kontakt og opsætte møder til mulige samarbejdspartnere. Selvom det lyder godt, så er det måske bare lidt for dyrt til mig.

Gode råd modtages med stor taknemmelighed.

Mange hilsner

Stine

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, hvor heldigt at du faldt over hjemmesiden sund-virksomhed.dk specielt fordi den absolut intet indhold har, som kan bruges til noget. Men hvis dit spørgsmål er rigtigt, og ikke bare fordi du kender vedkommende eller har anparter i sund-virksomhed, så kan du jo bare kigge regnskaber på proff.dk eller cvr.dk

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Marwe:
hvis dit spørgsmål er rigtigt
..ikke pænt at betvivle en fellow-amino, men det er bare så bare min mening. Du har imidlertid fuldstændig ret. Den pågældende hjemmeside er godt nok spooky og uden oplysninger om, hvem der står bag, hvor mange firmaer, der er undersøgt osv. 

Du kan tage et egentligt, officielt udtræk her, hvor du kan søge efter branche, lokaltion osv: https://datacvr.virk.dk/data/cvr - send mig en mail, hvis jeg skal hjælpe dig.

Ellers kan du jo søge efter partnere i Virksomhedsbørsen, hvis du kan formulere dit ønske som et køb og/eller et salg, f.eks. af andele. At søge om kapital var måske også en mulighed her: http://www.amino.dk/kapital/

God vind!

Tilmeldt 9. Nov 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine 

Hvilke vilkår ville gælde hvis man skulle invistere i din virksomhed? Hvilket beløb vil man skulle invistrere?

Mvh

Tilmeldt 9. Nov 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Stine Hvilke vilkår ville gælde hvis man skulle invistere i din virksomhed? Hvilket beløb vil man skulle invistrere? Mvh
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)