Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke enheder bruger du? II

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra 2150 Nordhavn (Kbh. NØ)
Tilmeldt 15. Oct 16
Indlæg ialt: 34
Fra  Sienna Firm Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Som en fortsættelse af min tidligere tråd, så er jeg som kommende iværksætter interreseret i hvilke digitale enheder du som forbruger/privatperson/iværksætter bruger, hvilke du har taget til dig og hvilke du ikke bruger så meget mere. i min tidligere tråd var svarene allesammen at vi bruger mobiltelefonen mere og mere, til flere og flere ting. Hvis du som jeg bor i Københavns området, eller andre større byer er det også tydeligt at se i gadebilledet at alle i alle aldersgrupper nu er klistret til en mobilskærm end tidligere. 

Bruger du :

- Smartphone, iPhone

- Tablet, tavle pc, iPad

- Bærbar pc, laptop, Macbook

- Smart-ur

- Fjernsyn

- Andet?

Hvorfor bruger du ligepræcis det?

Jeg personligt har en lidt ældre smartphone (iPhone 4S) og så har jeg den nye iPad Pro som jeg skriver på nu, som jeg bruger til studie (Word, Office), hjemmesideredigering (Wordpress), forretning, og alt andet. 

Det er faktisk de eneste to enheder jeg ejer. Dejligt simpelt. 

Sienna Firm. Besøg hjemmeside på SiennaFirm.net

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Android smartphone 6"
Win10-PC 15"
Ikke æbler mere (HAR én gang haft en Iphone :-( ).
Bruger Unix professionelt

Vil kun bruge noget der er professionelt, og hvor JEG bestemmer. Jeg kan ikke affinde mig med Apples middelmådige valg, primært tilpasset "den brede befolkning". Det er simpelthen for ineffektivt.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 05:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

For at gøre det nemmest for dig selv - hvorfor så ikke lave et spørgeskema?

Men for at svare på dit spørgsmål, så bruger jeg 2 enheder iPhone 6 og MacBook. Min iPhone bruger jeg til småting på farten; twitter, facebook ovs.. De ting, der lige kan ordnes mens man venter. 

Min MacBook bruger jeg derimod når jeg sidder og arbejder - typisk når jeg har 15 min. + til rådighed. 

Håber at mine svar er brugbare.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 06:15
Hvor mange stjerner giver du? :

MacBook Air - bruges til alt arbejde.

iPhone - mails og opkald, og ellers kun privat brug.

Apple Watch - udelukkende privat brug.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 06:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Listen over devices jeg bruger med internetadgang: MacBook Air, MacBook Pro, iMac, iPad, iPhone, Apple Watch og bilens browser.

Jeg bruger mest mine laptops, men jeg overvejer at køre en test med iPad Pro, og bruge cloud-versioner udviklingsværktøjer, testmiljøer etc. jeg har brug for ifm. mit arbejde. 

Fra Amsterdam
Tilmeldt 28. Dec 12
Indlæg ialt: 9
Fra  YourSales Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kort fortalt er jeg helt på linje med Wcon.

Har I flere omgange forsøgt at blive glad for Apple, men det virker ikke rigtig for mig. Desuden er det vigtigt for mig, at jeg kan hive tæltpælene op og skifte platform uden de store problemer, og alt, hvad jeg laver skal derfor være helt platformuafhængigt.

Derfor bruger jeg nu:

- Android smartphone (Galaxy S7) til al telefoni indenfor Europa og så en hel masse apps til at støtte forretningen.

- Android tablet med stylus, så jeg kan tegne og fortælle - både i fysiske møder og via skærmdeling. Jeg er ikke helt sikker på, at det kan lade sig gøre med iOS.

- Windows laptop. Uanset om du går til MacOS eller Windows, så spar ikke på din hardware - for eksempel er det en fantastisk ide, at spække maskinen helt op med max hukommelse og en stærk SSD harddisk. Det kommer du til at være lykkelig for!

Min vigtigste gadget er mine softwarevalg: alt skal kunne fungere i en browser, så jeg til hver en tid kan arbejde på hvilken som helst computer. Mit valg - som de fleste andres - er faldet på Google's Chrome, hvilket mest skyldes alle de extensions, der findes til browseren, som giver mig kontrol over mit miljø og leverer vigtige værktøjer som jeg bruger i mit arbejde.

Sig til, hvis du/I har spørgsmål!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)