Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skal jeg få flere svar på min spørgeskemaundersøgelse?? HJÆLP!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Oct 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Jeg går på Rybners Gymnasium i Esbjerg. Jeg har i øjeblikket et innovationsprojekt kørende med min gruppe, og i forbindelse med dette skal vi bruge en masse svar til en spørgeskemaundersøgelse :)

Sagen er den, at vi har en idé til hvordan man fremover kan undgå at få sygdomme igennem det bakteriefyldte vand, når man tager på familierejser eller lignende. Vi ønsker herved at udforske vores målgruppe, og finde nogle relevante informationer omkring omverdensforholdene. Det er svært for os at få svar, da spørgeskemaet ikke giver nogen belønning, hvorimod vi kun tager noget af det dyrebareste i folks liv; deres tid. 

Har i nogle idéer til hvordan vi kan få en masse gode svar hentet hjem?? 

Linket er her, hvis i skulle være så venlige at svare på det :) 

https://drinksafe.typeform.com/to/QRYHvG

Vi har forsøgt facebook, men folk viser ikke interessen.. Er den eneste mulighed så skaffe fysiske svar? 

Hjælp gerne!!

Tilmeldt 20. Oct 16
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at lave en lodtrækning blandt svarene på facebook, med en mindre gevinst - en æske chokolade eller lign. -- hvis muligt? Ellers kunne du måske også prøve at lægge den ud på diverse forums for rejser mv. Du har i hvert fald fået et enkelt svar på din undersøgelse herfra :-)

Tilmeldt 23. Oct 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svaret!

Vil helt klart tage overveje dine idéer, rigtig god feedback.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)