Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forsendelse af plakater?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløjsa

Jeg er begyndt at sælge plakater til digital download, men jeg tror at jeg ville kunne sælge en del mere, hvis plakaterne blev printet, og sendt i fysik form til kunderne, så de ikke selv skal stå for at få dem printet.

Men jeg aner ikke hvordan jeg skal bære mig ad med at gøre dette, da det jo er absurd dyrt at sende noget med Postnord (Tror det var ca. 90 kr. for at sende et plakatrør på 55cm), og så kan det jo slet ikke svare sig. Desuden vil jeg også kunne sende plakaterne til udlandet, da jeg har mange besøgende fra andre lande.

Er der nogle der har nogle råd til hvad jeg gør?

Det skal lige siges at jeg lige er startet med at lave plakater, og at jeg ikke er ude på at investere en hel masse i projektet endnu, men få en fornemmelse for om folk vil købe plakaterne.

På forhånd tak for hjælpen.

Tilmeldt 31. May 16
Indlæg ialt: 36
Fra  Adshelp Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjek www.pakkelabels.dk og når du får nok volumen så forhandle dine egne aftaler med Post Nord Danmark og GLS

www.adshelp.dk

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske du har mulighed for at sende plakaterne i et rør, hvis de bliver rullet forsigtigt sammen. :)

Edit: Send det med Coolrunner, eller andet til langt mindre en PostDanmark. Jeg ved i hvert fald at med PostDanmark, koster det mig 27 kr. at sende en plakat i et rør på 55 cm. Da det vejer mindre end 500 g. Så bliver det bare sendt som brev. :)

Fra Herlev
Tilmeldt 24. Feb 14
Indlæg ialt: 62
Fra  Asendia by La Poste and Swiss Post Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du er velkommen til at kontakte mig vedrørende jeres internationale forsendelser. Asendia, virksomheden jeg arbejder for, er ejet af det franske og det schweiziske postvæsen i fællesskab, og vi er eksperter i distribution af internationale forsendelser med og uden sporbarhed.

Giv mig gerne et ring på mobil 26334055 eller send mig en e-mail på gorm.vogelius@asendia.com,  hvis du er interesseret i at høre hvilke løsninger vi kan tilbyde.

Hilsen

Gorm Vogelius

Asendia Danmark.

Tilmeldt 7. Nov 16
Indlæg ialt: 6
Fra  Brink Transport ApS Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Prøv at kontakte Klaus Nielsen Brink Transport tlf. 3073 5402/7483 5012

Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Fandt du en løsning?

Er også meget interesseret i at få plakater i produktion. Sælger både billeder til væggen og børneplakater.

Mvh.

hrve:

Halløjsa

Jeg er begyndt at sælge plakater til digital download, men jeg tror at jeg ville kunne sælge en del mere, hvis plakaterne blev printet, og sendt i fysik form til kunderne, så de ikke selv skal stå for at få dem printet.

Men jeg aner ikke hvordan jeg skal bære mig ad med at gøre dette, da det jo er absurd dyrt at sende noget med Postnord (Tror det var ca. 90 kr. for at sende et plakatrør på 55cm), og så kan det jo slet ikke svare sig. Desuden vil jeg også kunne sende plakaterne til udlandet, da jeg har mange besøgende fra andre lande.

Er der nogle der har nogle råd til hvad jeg gør?

Det skal lige siges at jeg lige er startet med at lave plakater, og at jeg ikke er ude på at investere en hel masse i projektet endnu, men få en fornemmelse for om folk vil købe plakaterne.

På forhånd tak for hjælpen.

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Mvh. Lars

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)