Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Negativ rente på indestående - bankkonto (virksomhedsordning)

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46454
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

givet godt forslag Konsulent Cph - at lade en del af "overkapitalen" stå med en vis, f.eks 30 dages binding. Nogle banker man måske for den del gå på 0

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Konsulent Cph:
Har afsøgt en stor del af markedet og har ikke fundet nogen som ville have personlig virksomhedskonto uden at "få resten" af min økonomi med...

Ja, Jeg fik også ringet til en 4-6 stykker i går, og ikke en ville have indskud fra virksomheder :( 

Jeg venter på returopkald fra Nordea, så ved endnu ikke om de er fleksible - Jeg vender retur hvis det lykkes :)

Under min "ringerunde" fandt jeg dog ud af at jeg allerede havde en konto i et af pengeinstitutterne som jeg foreløbig kan benytte til nul i rente

Morsom situation pt. på rentemarkedet - strafrente på indskud , og ( stort set) ingen mulighed for at låne for de der mangler penge til opstart :)

Tilmeldt 19. Aug 15
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:
Morsom situation pt. på rentemarkedet - strafrente på indskud , og ( stort set) ingen mulighed for at låne for de der mangler penge til opstart :)

Ja, og for at gøre det hele værre, en Erhvervs og vækst minister, der mener at krisen er overstået..Hvis det ikke var tragisk, ville det være morsomt.

Tilmeldt 1. Nov 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John.

Har Nordea ændret dine vilkår nu (2017)?

Jeg kan nemlig se, at Nordea trækker renter for mit positive indestående. ARGH!!!

Mvh. Martin

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46454
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

ja - mange banker inkl. Nordea tager 0,5% til 0,7% for positivt indestående over 100.000 hvis ikke en konto har binding. De betaler idag ca 07% til nationalbanken for at få opbevaret pengene - resultat af negativ rente samlet. (godt og dårligt samtidigt :) )

Du kan enten binde en del - eller måske flytte til andre banker der mangler kontanter så du ikke kommer over 100 t noget sted - eller sætte det over 100.000 i værdipapir

(de 100.000 mener jeg er Nordea, der findes også nogen der tager erhverv negativ rente fra 0)

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er kunde hos nordea . De tager renter for indestående selvom beløbet et under 1000 kr.

Jeg ved at danske bank tager ikke renter så længe du ikke har over 2mio .

Vi snakker erhverv her og ikke privat

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 4 ud af 4 (37 indlæg)