Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med links i woocommerce

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 16. Jun 16
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg har et lille problem der længe har drillet mig. Når jeg laver links i woocommerce kan man ikke se det. Altså de virker fint, men man kan ikke se det er et link før man kører musen henover det.

Har søgt rundt efter svar, men har ikke fundet noget der virker.

Er der en klog mand/kvinde der kan hjælpe?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lokesen:

Når jeg laver links i woocommerce kan man ikke se det. Altså de virker fint, men man kan ikke se det er et link før man kører musen henover det.

Har søgt rundt efter svar, men har ikke fundet noget der virker.

Det skyldes sandsynligvis dit WordPress-temas layout-indstillinger omkring links.

I dit temas layoutindstillinger kan du sandsynligvis ændre udseendet af links.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hm.. Er ikke den store ekspert på Woocommerce, men hvis skulle relaterede med erfaring, så kunne det eventuelt være farven på den font du bruger i linkene, når du ikke hoved over linkene. Når du hover over dem kan du se linkene fordi det er en anden farve. 

God arbejdslyst!!

René

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Lokesen:
Når jeg laver links i woocommerce kan man ikke se det. Altså de virker fint, men man kan ikke se det er et link før man kører musen henover det.

Virkede det at ændre farven på dine links? Ellers del din webshop så er det lettere at komme med gode råd. :D

Tilmeldt 16. Jun 16
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det virkede desværre ikke.

Fik faktisk gjort det værre, da de ændringer jeg lavede åbenbart ændrede i temaets layout. Så skal have fat i it hjælp mandag

Webshoppen er 

www.purevodka.dk

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Det er jeg ked, jeg håber du får styr på det.

God arbejdslyst!!

René

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Lokesen:

Fik faktisk gjort det værre, da de ændringer jeg lavede åbenbart ændrede i temaets layout. Så skal have fat i it hjælp mandag

Ok, var problemet inden menuen? Menufarven kan du helt sikkert ændre i dit temas indstillinger.

Men jeg forstår ikke helt, hvad det er for nogle WooCommerce links, som er problemet. Er det i menuen eller på selve siden? I menuen er det meget normalt, at man først kan se det, når man trykker på det.

Hvis du ikke gider kigge mere på det før mandag, er det selvfølgelig helt i orden. :D 

Tilmeldt 16. Jun 16
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tør bare dårligt rode med mere i indstillingerne. Vil helst ikke gøre det værre.

Jeg mener hyperlinks i mine produkttekster. Eksempelvis på denne side hvor jeg linker til nogle drinkspakker

http://www.purevodka.dk/shop/kalashnikov-vodka-premium/

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal links stå med fed skrift, kan du tilføje dette i dit temas Quick CSS, eller hvor du nu kan indsætte manuelle tilretninger af layout.

a, a:active, a:visited, .footer_widget .widget_links ul li a {
color: #2a2b2c;
font-weight: bold;
}

skal links også stå med kursiv, kan dette bruges i stedet:

a, a:active, a:visited, .footer_widget .widget_links ul li a {
color: #2a2b2c;
font-weight: bold;
Font-style: italic;

}

Er du ikke tryg ved at foretage ændringerne selv, kan du sikkert hyre WordPress konsulent til at gøre det.

Det bør ikke tage vedkommende mange minutter, så omkostningerne bør være minimale.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Lokesen:
Tør bare dårligt rode med mere i indstillingerne. Vil helst ikke gøre det værre.

Nej, det er selvfølgelig helt i orden. Det John Nielsen skriver, vil virke. Men du burde have muligheden for at ændre det i dit temas indstillinger. Men ja, hvis du er usikker på, hvad du laver, er det en god idé at vente.

Held og lykke med det. :D

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)