Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

diverse seo spørgsmål till min shop - www.plakato.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 91
Fra  plakato.dk - Posters og Plakater i høj kvalitet Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Da penge er små og lysten stor sidder jeg selv og kigger på seo på min side www.plakato.dk - jeg synes selv den er både hurtig responsive og får gode scores på rigtig mange ting når jeg kigger på pingdom, gtmetrix og diverse seo optimeringssider.

Jeg har brugt den danske www.analyzeme.dk til at skabe et hurtigt overblik over hvad jeg her og nu nemt kan forbedre mht. seo, og der er 6 "fejl" - nogen af dem er jeg dog lidt i tvivl om er reele fejl hos mig, eller i analyze me og jeg har derfor nogle spørgsmål vedr. seo 

INDHOLD - hvad er det anbefalet mængde tekst der skal være på hjemmesiden. Jeg "dumper" på den da jeg har under 500 ord - men synes selv jeg har mere end rigeligt tekst på forsiden. kan det virkelig være rigtigt at det anbefales at have 500+ ord? det kræver jo nærmest wall of text som ingen kommer til at læse. - jeg ligger lige omkring de 500 alt efter hvilke produkter jeg viser på forsiden (+/- 10 ord.) men det er kun fordi jeg har lavet en tab med 3 områder med meget tekst.

INLINE CSS - nu jeg ikke 100m mester i hverken css eller html - jeg har opbygget min hjemmeside i wordpress med themet flatsome. Jeg ville mene dette theme som ligger nummer 1 over mest solgte woocommerce templates ville ha styr på den del. Er der noget nemt fix for at få fjernet css fra html koden?

LAV TEKST TIL HTML RATIO - den her synes jeg er svær. jeg synes i forvejen jeg har enooormt meget tekst på forsiden, men det tæller kun 4,61% tekstindhold og den anbefaler 10% - jeg kan ikke se hvordan jeg skulle kunne få den meget højere...

SEO OPTIMERING - sidetitle og sidebeskrivelse. hvad er det korrekte antal tegn der anbefales - i analyzeme siger de sidetitle 40-60 tegn. og sidebeskrivelse 120-160tegn. i yoast seo til wordpress siger den hhv. sidetitle - 80-120 og sidebeskrivelse - 140-156 hvis man kun bruger punktummer (og med random tekst rammer den 40-81 tegn i title)  hvilket jo er en kæmpe forskel

GOOGLE+ - hvor vigtig er google+ ift. seo? jeg frygter hvis jeg både har facebook, instagram, pinterest og google+ at google+ vil blive efterladt forholdsvis tom da jeg fokuserer marketing mod facebook instagram og pinterest.

Sidst men ikke mindst, får jeg en fejl i html-tags - den siger jeg på forsiden af www.plakato.dk har et tomt <p> tag - men jeg kan bar' ikke finde det....

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 91
Fra  plakato.dk - Posters og Plakater i høj kvalitet Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære admin - (John Nielsen) - må jeg spørge hvorfor denne er rykket til feedback på shoppen da den omhandler generelle seo spørgsmål og ikke decideret feedback på shoppen (bortset fra de sidste 2 linier?

Jeg mener ikke den hører til i feedback men i spørgsmål om SEO

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin - PLAKATO.DK:
Kære admin - (John Nielsen) - må jeg spørge hvorfor denne er rykket til feedback på shoppen da den omhandler generelle seo spørgsmål og ikke decideret feedback på shoppen (bortset fra de sidste 2 linier?

Jeg mener ikke den hører til i feedback men i spørgsmål om SEO

Du beder om feedback på forskellige elementer af din hjemmeside.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk på at disse automatiserede "tests" er vejledende, så længe du er tæt på er det godt nok. Bare du ikke har INGEN tekst.

Dit link til cookiepolitik i footeren giver 404.

H1: Mangler på 23 sider (Produktkategorier, om os og betingelser)

Dine H2'er skal nok være mere beskrivende for den enkelte side end "Kundeservice" og "Værd at vide" (142 duplicates). Der ligger et større arbejde foran dig her.

Titel og beskrivelse skal bare kunne være på Googles søgeresultater, det kan du teste her: https://moz.com/learn/seo/title-tag (scroll lidt ned, så er der et tool)

Derudover er det en god ide at kigge her: https://support.google.com/webmasters/answer/35624?hl=en

Du skal kun bruge Google+ hvis du har tænkt dig at bruge det. Baseret på din kommentar ville jeg lade være.

De html-tags der melder fejl er højst sandsynligt grundet analyzeme's måde at læse HTML-kode på og at sidens kildekode er sat helt elendigt op, med linjeskift mellem "<p" og "class[...]>" i stedet for mellemrum. Der er ikke nogen ikke-lukkede p'er. Det kan godt være kildekoden møder en eller anden form for standard, men det er godt nok ikke pænt at se på med menneskeøjne.

Inline css og tekst til HTML ratio er (af min erfaring) altid elendig på WP, det er som regel fyldt med skrald og det giver længere loadtider end hvis hjemmesiden var bygget specifikt til dig. Det er svært at lave en sko der passer til alle fødder uden at den bliver lidt mærkelig.

Du bør overveje flere eksterne links, det ser ikke naturligt ud kun at have 3 hvoraf det ene er til din Facebook, og Google vil lægge mærke til dette. Det kan tit give merværdi til den besøgende. Det kan f.eks. være til kunstnernes hjemmesider eller artikler i om indretning af hjemmet. Der sidder garanteret en SEO-manager i den anden ende på de store blade du gerne vil have dine produkter i - og de vil lægge mærke til den traffik der kommer fra dig af og hvem ved, føre til et link den anden vej på et senere tidspunkt.

Alt i alt har du et rigtig flot site, med meget få fejl - få rettet dine H1/H2-problemer og flyt fokus til linkbuilding.

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 91
Fra  plakato.dk - Posters og Plakater i høj kvalitet Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders - mange tak for din dybdegående og meget konstruktive feedback - yderst hjælpsom. Jeg vil få kigget på mine h1 og h2 tags - hvad er det for 142 duplicates du omtaler ?

Jeg vil læse lidt mere op på linkbuilding og se om man kunne få lavet en blog med artikler og noget links til andre bloggere og magasiner online - god idé . det kan også give noget merværdi for mine kunder at se hvordan man f.eks bygger en photovæg og ideer her til. slet ikke nogen dårlig ide..

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Det er kun dine H2'er der er et problem. Som du kan se er de det samme på alle dine sider (næsten, minus 1). Kan ikke lige fortælle dig hvorfor den fandt 142 i går og kun 137 i dag - hvis du har rettet i nogle links i mellemtiden er det nok der forklaringen er.

Gratis udgaven af Screaming Frog kan vidst håndtere op til 500 URIs. Det er en fantastisk måde hurtigt at få noget data om en side. Selv hvis man som du har mere end 500, kan man ud fra en sample på den størrelse let få overblik over om der skulle være nogle generelle ting man bør kigge på, som f.eks. her med de mange identiske H2.

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

det er ikke bare sådan opretter blogs før de giver noget skal der links til dem , så folk som tror lavet en masse og ikke fatter det ikke vises er fordi der hvor du fået skrevet noget ikke kan findes kun dig som ved at det findes 

hvis du ikke har overskud aktiv overalt og har store tanker om det hele skal gå hurtigt så er at betale sig fra det , men hvis hverken vil bruge meget penge eller har den nødvendig energi det kræver så bliver du ikke tilfreds 

husk det er en proces der aldrig stopper og du skal sikkert lave mere end du tror http://www.amino.dk/forums/t/276876.aspx#1725896 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)