Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ophør af virksomhed uden aktivitet

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Oct 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik i 2014 en ide ... oprettede cvr ... og ja ...ideen holdt inke og jeg kom aldrig rigtig igang. Egentligt havde jeg glemt alt om den indtil en ven fortalte mig at jeg blev nød til at slette den igen.Da der ikke har været nogen udgifter eller indtægter har jeg hverken lavet momsregnskab eller lign. Jeg har heller ikke fået nogle påmindelser ellet bøder for ikke at have gjort det. Nu er problemet bare at når jeg går ind for at slette den, står der at jeg skal indberette osv. resultat mm inden jeg kan lukke den. Hvad gør jeg ?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bør checke din skattekonto og din digitale postkasse ved at logge ind med digital virksomheds signatur - for har du været momsregistreret siden 2014 og aldrig indberettet moms, så ligger der moms bod for hvert kvartal gange 800 kr. per kvartal som minimums problem
Dertil kommer klar risiko for, at skat/moms ansætter indtjening/moms og sætter dig i en stor moms, fordi du ikke har indberettet eller 0 indberettet noget som helst - formentlig heller ikke udvidet selvangivelse for 2014 og 2015

Den er gal, at have CVR med moms og intet indberette, så tag fat i det her NU - evt ved at betale for hjælp - skat godkender ikke uvidenhed som grund til manglende indberetninger. Få checket din digitale postkasse som du har med indlog med digital signatur og få indberettet

Så skal der slut regnskab til - med angivelse af alt, herunder også små aktiver osv og det skal med i udvidet selvangivelse med tal for lukningen - 

Det giver en forpligtelse sådan at stifte CVR og momsregistrerer, og derfor kan det her koste dyrt - så tag fat i det med hjælp vil jeg råde til

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)