Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring af ny portal

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Tønder
Tilmeldt 12. Jun 12
Indlæg ialt: 39
Fra  xvacanza.com Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer.

Vi har nu brugt over et år på at udvikle et site www.xvacanza.com

Sitet henvender sig til brugere der ønsker et billigt ophold i et sommerhus eller en feriebolig, samt til udlejere af sommerhuse og ferieboliger.

Om xvacanca.com:

Vores mission er at formidle de bedste og billigste ferieboliger for vores brugere, således at ALLE får råd til mindst én ekstra ferie hvert år. For vores udlejere er missionen, at alle får maksimeret udlejningen af deres ferieboliger, og dermed opnår en bedre økonomi.

Brugere / Bydere / Gæster:
Vores registrede brugere kan byde på et ferieophold.

Udlejere:
Vi ønsker at have så mange udlejere som mulig, for at tilbyde vores brugere flest mulige ferieophold.
Har du en feriebolig (eller andet som du ønsker at udleje til feriegæster) og vil du gerne optimere dine lejeindtægter, så tilmeld dig her på siden.
Vi bortauktionerer kun last-minute ferieophold, så du kan sagtens markedsføre din feriebolig på anden vis også.

Er der nogen her der har forslag til hvordan man hurtigst og bedst får budskabet spredt og markedsført?

Pft.

Mvh

Hensel

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hensel

Det handler om at være der, hvor din målgruppe er. Du kan evt. lave en søgeordanalyse, så du kan finde ud af, hvordan folk søger efter sommerhuse - søger de efter "udlejning af sommerhuse"? Så kunne det være disse ord, du skal skrive på din side. Dermed kommer du højere op på google og bliver derfor mere synlig. Yderligere tips om SEO vil jeg lade op til SEO-eksperter - det er ikke min stærkeste side. Også Google Adwords kan sikkert være en mulighed. 

Mht. Facebook har jeg et godt råd, som jeg selv har brugt med stor succes. Min jobportal henvender sig nemlig også til forkellige kundegrupper - virksomheder, der søger ungarbejdere og unge, der søger job. Derfor har jeg lavet 2 facebooksider - en til den ene mål gruppe og en anden side til den anden målgruppe. Det giver mig mulighed for at fange besøgende nemmere. Dette kan du også implementere - lave en side for dem, der vil udleje deres sommerhus og en side til dem, der ønsker at leje et sommerhus. 

Facebook kan også bruges til opdateringer - hver gang, der kommer et nyt sommerhus til leje på siden, så del det på Facebook; det er genialt og spreder VIRKELIG budskabet ud til mange. Facebook er på mange måder en trojansk hest, eftersom ens venner ser det, hvis jeg f.eks. liker et opslag om et sommerhus fra jeres side.

Ellers så skal du have held og lykke med portalen. God arbejdslyst. :-)

Fra Tønder
Tilmeldt 12. Jun 12
Indlæg ialt: 39
Fra  xvacanza.com Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper Friis

Mange tak for dit input. Vi går i gang med det samme :-)

Mvh

Hensel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det første skridt i markedsføringen af en hjemmeside, er altid konverteringsoptimering, så hjemmesiden evner at konvertere de besøgende til kunder.

Her vil jeg på det kraftigste anbefale dig at få en webdesigner til at lave et bedre design med call to actions.

(mit førstehåndsindtryk af siden var: gammeldags / begynder gør-det-selv arbejde)

Fra Tønder
Tilmeldt 12. Jun 12
Indlæg ialt: 39
Fra  xvacanza.com Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten

Tak for dit råd.Vi starter asap med konverteringsoptimering.

Jeg er ked af dit førstehåndsindtryk da det er et superprofessionelt firma der udviklet sitet.

Men hånden på hjertet der ikke brugt tid og penge på designet, så du har nok ret.

Hvad siger du iøvrigt til konceptet?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes godt om konceptet og tror det kan blive meget populært, hvis markedføringsdelen bliver eksekveret effektivt.

Men succes online kræver et toptunet moderne produkt hele vejen rundt.

(Dygtige udviklere er normalt elendige til design. Smile)

Fra Tønder
Tilmeldt 12. Jun 12
Indlæg ialt: 39
Fra  xvacanza.com Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak ;-)

Tilmeldt 10. Jul 16
Indlæg ialt: 38
Fra  ITKald Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer, super fedt princip! Siden er allerede addet some fortrukne! ;)

Jeg er sikker på, at med lidt pulering og en masse markedsføring kan siden blive et hit :)

Feedback:

Bunden af siderne ser helt forfærdeligt ud:

https://gyazo.com/05af96e8fb35ae9abb843723778298b5

Når jeg skifter side, kommer der en lille bjælke øverst på siden, som i starten er grå.. Men efter et par sekunder bliver grøn og derefter forsvinder..?

Opret profil? Fandt den under login.. Men hvis der kommer en ny bruger som ikke allerede har et login, kunne en "opret konto/profil/whatever" være en god ting.. :)

Tilmed kunne der godt bruges lidt tid på at få små-ting på plads så som "m/meter" efter afstande

https://gyazo.com/e0caa83e7272fc9a66b18550cdb478c9

Og ja.. Et nyt layout generelt kunne være at anbefale, synes også siden ser gammeldags/rodet ud.. :)

--

Smid en god portion penge efter SEO.. Det er det hele værd.. :)

Fra Tønder
Tilmeldt 12. Jun 12
Indlæg ialt: 39
Fra  xvacanza.com Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Celoo

Tak for input. (og ros) ;-)

Fra Valby
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 27
Fra  bagge-web.dk Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg gik fordomsfri ind på din side.

Objektivt:Da jeg kom på siden fangede jeg ikke ideen.
(I løbet 8 sekunder skal min øjne fange, hvorfor jeg skal blive på siden.)
Jeg tænkte med det samme, hvorfor skal jeg bruge tid på denne side, når det er nemmere med A*i*rb*n*b
(Du risikerer at miste mange brugere på dette.)
Det var først da jeg begyndte at læse de andre menupunkter, at jeg fattede konceptet.
Nu er jeg selv webdesigner, og hjemmesiden er noget old school, og ikke sat sammen på en optimal måde.

Markedsføringsmæssigt er det en god ide med facebook, med den strategi foreslået her i tråden. Optimer hjemmesidens SEO med en masse nyttigt indhold. Giv mulighed for at tilmelde sig et nyhedsbrev. Overvej Google Adwords. Producer evt. en youtube video. Når sitet kommer i gang, husk at få referencer fra brugerne.

Når der er sagt synes jeg faktisk at det er et godt koncept med masser af potentiale!

Hilsen
Marcelo

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)