Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til hjemmeside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 133
Fra  http://www.mh-properties.com Skrevet kl. 09:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg tror jeg smider håndklædet i ringen og vil gerne finde en der kan lave min hjemmeside:

Den skulle have dette~:

-Ejendomægler side ( ejendomme til salg med søgning af ejendomme)

-4 sprog

-SEO GODT

-Vigtigt st blive vist på google rimlig hurtigt( alle sprog)min side pt: mh-properties.com

-Skal kunne bruge mit domain navn mh-properties.com

-Billed visning af hver ejendom

  • Jeg vil gerne selv kunne gå ind og fremtiden og rette
  • Skal have mulighed for support det meste af dagen
  • Muligvis en skabelon jeg selv kan indsætte i
  • Hvor lang tid tager det?
  • Vil gerne se eksempler på andre hjemmesider, som er blevet lavet af dem heg vil bruge til at lave min hjememside

Mange hilsner

Marianne

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marianne

Det kan være en fornuftig beslutning at lade en kyndig overtage, således at du kan fokuserer mere på din forretning. Vi vil i den forbindelse rigtig gerne hjælpe dig godt videre med en professionel og fuldt funktionel hjemmeside. 

Jeg vil anbefale at vi udarbejder din nye hjemmeside i WordPress, således at du selv kan overtage redigeringen efter lanceringer. Endvidere har vi mange mulighederne i WordPress til at lave diverse lækre opstillinger af dine ejendomme. Jeg forstiller mig at der findes en oversigt, hvorefter hver ejendom har sin egen side, hvor relevant info derved kan findes. 

Du er meget velkommen til at tage direkte i fat pr. mail simon@erhvervshjemmesider.dk, eller ringe på tlf. 70 40 40 50. Så kan vi få en snak omkring dine ønsker, hvorefter jeg kan give dig en pris på opgaven. 

Samtidig kan du evt. kigge på vores referenceliste, og se om du finder noget som der tiltaler dig: www.erhvervshjemmesider.dk/referencer 

Lad mig høre fra dig :-) 

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 22:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)