Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor opkøber man Facebooksider?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Oct 16
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer 

Det er sådan, at jeg ejer en Facebook side med 20.000 følgere. 
Jeg får ofte privatbeskeder fra folk der gerne vil købe min side. Hvad vil de med den? Laver de bare navnet om på den, og dermed 'overtager' følgerne? :-)

Og hvad kan man overhovedet få for sådan en side, hvis man nu skulle sælge den :-D 

Siden er en fanside, af noget fuldstændig ligegyldigt, som jeg oprettede tilbage i 2009 for sjovt. 

Tak på forhånd! :-) 

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis dine 20.000 følgere og emnet på din fanside er relevant for dem der ønsker at købe og deres målgruppe(r), så kan det give god mening at købe sig til en ekstra salgskanal/markedsføringsmulighed hvor det hårde arbejde er lavet. Det tager tid at bygge sådan noget op, og for mange etablerede giver det mening at købe sig til at godt udgangspunkt fremfor at starte fra nul.

Prisen på sådan en afhænger nok af mange ting, og jeg har personligt ingen erfaringer med at købe/sælge Facebook sider. Men har du prøvet at spørge hvor meget de interesserede vil give for den? Mange af den slags forespørgsler går nok på at købe noget billigt af folk som ikke aner hvad det er værd. (Går den, så går den).

Så hvis de kun byder 500 kr., så er det jo ikke interessant, men er beløbet meget højere, så kan det jo give dig nogle gode lommepenge :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har kendskab til mange, der er villige til at opkøbe større facebooksider. De deler artikler til en hjemmeside, der er spækket op med reklamer, hvorfra de tjener penge. Det er - hvis du spørger mig - en lidt slesk måde at gøre det på, men det skal jeg ikke blande mig i. :-)
Du har sikkert opdaget noget af disse artikler i dit newsfeed på Facebook; "Sådan undgår du bumser for altid", "WOW!! Dette her er vildt!!" Osv... 

Tilmeldt 11. Oct 16
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved du så også hvor meget man skal sælge en for? :-)
Nu overvejer jeg det da, har ikke så meget at bruge den til egentlig...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer an på mange ting. Er det danske likes? Hvor mange ser opslagene - og hvor mange interaktioner er der? Men +2000,- vil være mit forsigtige bud.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)