Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mange besøgende, men lav konverteringsrate

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 13. Oct 16
Indlæg ialt: 8
Fra  HALL AUDIO Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg håber at jeg kan få lidt hjælp herinde til at identificere nogle fokusområder på vores webshop www.hallaudio.dk

Vi er forholdvis nye (Under 1 år på bagen) og har fået generet en del omtale (HiFi magasiner, lokal tv, brancheblade etc) af os som virksomhed, privat personer og af vores produkt siden April måned.

Dog oplever vi en meget stor tilgang af besøgende i vores webshop, men med en lav konverteringsrate. Produktet har i alle medier det har været i fået ekstrem positiv omtale for kvaliteten, samt har vi endnu ikke haft en kunde der ikke har været overrasket over kvaliteten (Selv i HiFi kredse).

Som jeg ser det, er vores måske største udfordring at vi skriver det er 2x8Watt, hvilket ikke lyder af meget. Man kan sige at vi i stilhed forsøger at tage et opgør med de reklame watt mange virksomheder bruger.

Jeg er dog sikker på at i formegentlig har nogle input til hvad vi måske bør kigge på for at højne konverterings raten, da vi formegentlig har stirret os blinde på webshoppen.

Venlig Hilsen

Ulrik

Tilmeldt 31. May 16
Indlæg ialt: 36
Fra  Adshelp Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart en lang load tid. Ingen rigtig call to action på forsiden. Ellers okay side. 

www.adshelp.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ulrik

Fedt produkt!

Jeg har en hulens masse forslag til forbedringer, som jeg tror vil være lettere at forklare over telefonen, hvis det har din interesse :)

Du kan fange mig på +45 23 33 98 93. Det er selvfølgelig ikke noget der koster noget.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side.

En ting der sprang mig i øjnene, var at i ikke tager Dankort på siden. Mange er bange for en dansk butik der ikke tager dankort. Lidt mere info om produkterne og hvorfor det er hos jer man skal handle, synes jeg der mangler. Men flot er siden da Big Smile

Tilmeldt 18. Sep 16
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Det første jeg ser er et random billede af en trækasse???

Jeg vil gerne høre mere om hvad helvede i er for en virksomhed. Jeg scroller lidt ned og finder to blokke.

Seriøst 2 linjer til "stream musik". Det er simpelthen for lidt og fanger mig på ingen måde.

For det første ville jeg bruge en hel spalte til hver, kategori med billede i venstre side og tekst i højre, og så omvendt ved "slip musikken fri".

For det andet - skriv hvem dælen i er? hvad er i for en virksomhed

For det tredje læs om "trust signals on webshop"

For det fjerde hvorfor helvede tager i ikke alle kort? Kør jeres lort igennem "authorize.net"

For det femte hvor er jeres produkter? Det er ikke en særlig stor produktlinje i har, så hvorfor ikke placere produkterne på forsiden?

For det sjette jeg vil se en køb/læg i kurv knap her: http://www.hallaudio.dk/produkt/hall-2x8-w/?v=dd65ef9a5579

Tilmeldt 18. Oct 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er  jo en meget flot hjemmeside

Hvor sikker på, er du, at det er "rigtige" besøgene? 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 105
Fra  erikback.com Skrevet kl. 06:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ulrik

Som jeg ser det har du mest fokus på dit flotte produkt og din virksomhed.

Du giver ingen værdi til dine besøgende. Hvilket problem løser du for kunden?

Hvilket behov dækker du? – er der overhovedet et behov?

Hvad er din mission? Og hvad er din forretnings ret til at eksistere?

Først og fremmest må du få styr på disse grundlæggende spørgsmål. Bagefter vil jeg anbefale at du begynder at lave indhold til hjemmesiden der hjælper din målgruppe.

Ekspertindlæg, video, billeder og lyd.

Når en potentiel kunde besøger din hjemmeside er det fordi han har et problem. Han leder efter en løsning. Hvis du kan tilbyde løsningen, så er du et skridt tættere på konvertering. Hvis ikke, så smutter han videre.

Det er barskt, men kunden er ligeglad med dig og dit produkt. Han er mere interesseret i sit eget problem og at finde en løsning.

Hvis alt dette giver dig hovedpine, så kan jeg godt hjælpe dig med en strategi og plan for indhold og branding ;-)

Tanke: Du har et enkelt produkt, hvorfor ikke levere til forhandlere i stedet for til forbrugerne?

Mvh. Erik Back, ekspert i blogging. Hjælper med content, mailinglister og personlig branding

Tilmeldt 13. Oct 16
Indlæg ialt: 8
Fra  HALL AUDIO Skrevet kl. 07:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Det er vi helt enige om skal være på plads. Vi troede egentlig også at dette var noget vi havde gennem vores indløser, dog var der lavet en fejl, som vi er ved at rette op på, således at vi kan tage Dankort.

Tilmeldt 13. Oct 16
Indlæg ialt: 8
Fra  HALL AUDIO Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Tak for Feedback.

Som jeg lige kan læse det gennem tråden, så er vores forside helt sikkert et issue vi skal arbejde videre på og få løst.

Vi er helt enige om at det ikke er en stor produktlinje vi har og bør måske kigge på hvordan vi præsenterer produkterne på en anderledes måde.

Som skrevet til Lars, så var vi af den overbevisning at vi tog Dankort gennem vores indløser, men grundet en fejl i oprettelsen, er vi ved at få styr på det nu.

Ang. dit punkt nr. 6, så er der en "tilføj til Kurv" knap på hvert enkel produktside, samt på hovedkategorien Trådløs forstærker.

Tilmeldt 13. Oct 16
Indlæg ialt: 8
Fra  HALL AUDIO Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :

aogf:

Det er  jo en meget flot hjemmeside! 

Hvor sikker på, er du, at det er "rigtige" besøgene? 

Hej aogf,

Vi er meget sikre på at det er reelle besøgende, vi tracker med analytics, og kan se hvilke referrals de kommer ind med, samt de organiske.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)