Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Råd til at blive Forhandler

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hjørring
Tilmeldt 7. Dec 15
Indlæg ialt: 18
Fra  Mutens, Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

hej.

jeg har et spørgsmål. Jeg har en enkeltmandsvirksomhed på min privatadresse, og har tænkt på jeg vil være forhandler af diverse haveredskaber. Mit spørgsmål er så, må man have sådan en forretning på en privatadresse i et alm villakvarter ? Håber der er nogen der ved noget om det, eller ved om man skal søge kommunen eller noget. På forhånd tak! 

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 2268
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Petersen :

hej.

jeg har et spørgsmål. Jeg har en enkeltmandsvirksomhed på min privatadresse, og har tænkt på jeg vil være forhandler af diverse haveredskaber. Mit spørgsmål er så, må man have sådan en forretning på en privatadresse i et alm villakvarter ? Håber der er nogen der ved noget om det, eller ved om man skal søge kommunen eller noget. På forhånd tak! 

Når du siger forretning, snakker vi så om en decideret butik eller er lageret noget som kan stå i et allerede eksisterende redskabsskur? Hvis der er tale om en butik som ændrer udseendet på din villa, så start lige med at kigge i lokalplanen! Hvad er tilladt på i netop dit villakvarter? 

Fra Hjørring
Tilmeldt 7. Dec 15
Indlæg ialt: 18
Fra  Mutens, Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej ikke butik, jeg vil have et lager på min grund som der er indhegnet af en hæk, og som ikke bliver synligt ude fra. 

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 2268
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Petersen :

Nej ikke butik, jeg vil have et lager på min grund som der er indhegnet af en hæk, og som ikke bliver synligt ude fra. 

Jeg ville stadigvæk starte med at kigge i lokalplanen om der er nogle forbud eller andre hindringer for dig. 

 

Derudover, kommer kunderne til dig eller bestiller de også leverer du? Hvis kunderne kommer til dig, vil der så kunne argumenteres for du de facto har en butik? (Spørgsmålet er ment som refleksion til dig selv)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)