Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hobby hjemmeside problem :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Oct 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er sprit ny i hjemmeside verdenen. Jeg har leget lidt med en hjemmeside www.findfamiliebil.dk. Jeg blev lidt bidt af alt det her med design, seo, ja af hele den verden af udfordringer der følger med en hjemmeside. Jeg har hoppet lidt frem og tilbage mellem det hele så indholdet sidder ikke lige i øjet endnu, meget af det er bare for at prøve af. På sigt håber jeg at blive bedre til at lave sider måske engang jeg vil prøve mig med Affiliate eller adsense.

Lige nu er det på hobby plan ved siden af mit almindelige job.

Nå. Grunden til at jeg skriver herinde er et spørgsmål omkring google webmasters tool.

I dette kan jeg vælge om siden skal vises som www.findfamiliebil.dk  eller findfamiliebil.dk. Jeg vil gerne have at det bliver en af disse to da mit fokus er på danske læsere. Når jeg trykker på den ene eller den anden kommer der følgende besked " Part of the process of setting a preferred domain is to verify that you own http://findfamiliebil.dk/. Please verify http://findfamiliebil.dk/." 

Jeg har bekræftet at det er min side både ved at indsætte Meta tag og via google analytics i webmaster tools. 

Håber der er en herinde som kan hjælpe :) 

Hilsen Lasse 

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske du kan vælge "Alternativ metode" når du skal bekræfte.

Efter du har valgt Alternativ, burde der komme flere valgmuligheder frem. Hvor du s kan vælge meta-tag.

Tilmeldt 14. Oct 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjemmesiden er både bekræftet med google analytics og med Meta. Webtools har også bekræftet at den er bekræftet med disse to metoder. Men tak for rådet :) 

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal bekræfte at du ejer begge urls - både den med og uden www. Det lyder til, at du kun har udført valideringen af domænet uden www. :-)

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)