Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjaelp til domaene koeb :)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

hej!

jeg skal ha anskaffet mit en domain, men er det underordnet hvilken side jeg bruger?

jeg har kigget paa https://www.1and1.com/ , og mit question lyder: hvis jeg koeber det der, er jeg saa sikret det paa alle andre domain sider ogsaa?

tak!

kh

asger

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er underordnet hvor du køber det. 

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

som om det, det ene sted koster 13 usd om aar og det, det andet sted har et tilbud lige nu der lyder 1 usd per aar saa er det bare at tage det billigste sted?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

asger1234:
som om det, det ene sted koster 13 usd om aar og det, det andet sted har et tilbud lige nu der lyder 1 usd per aar saa er det bare at tage det billigste sted?

Ja.

Men hvis du skal bruge hosting, DNS osv. i en samlet pakke kan det være en ide at kigge efter et sted der tilbyder dette. Det lyder som om du er "ny i faget" og så vil jeg helt klart anbefale en af de lidt lettere løsninger hvor du får det hele ordnet på en gang og måske endda har adgang til support på dansk. Der er flere debatter her på Amino om hvilken hostingudbyder der er den bedste, men personligt vil jeg anbefale UnoEuro - deres kontrolpanel (og gratis tilknytning af ekstra .dk domæner) er rart hvis du på et tidspunkt skulle få behov for flere domæner.

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

tusing tak for svaret! meget brugbart. jeg er ny, ja. men jeg har en hjemmeside designer der er fuldt igang med den side og resten er ogsaa paa kaj. jeg taenkte at domianet var nok, men hvad bruges denne webhosting til? 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du har købt domænet har du retten til at bruge det, det er en slags plads i en telefonbog. Når jeg skriver amino.dk i min browser slår den op i telefonbogen hvor indholdet er henne, det er det du kan bestemme med et domæne.

Så henvender browseren sig på adressen og viser mig indholdet hvis der er noget. Hosting er plads på nettet, en slags "fysisk" adresse hvor du kan opbevare de ting du gerne vil vise dine besøgende.

Hvis du allerede har en designer i gang, så vil jeg starte med at tage kontakt til vedkommende og få dem til at vejlede dig. Du skal naturligvis være velkommen til at spørge herinde om det er nogle udbydere som er "gode nok". Personligt har jeg brugt One.com og UnoEuro som er helt fine. Er det en WordPress-løsning du er ved at få udviklet (hvilket jeg går ud fra når du nævner 1and1) så har du allerede hosting der og kan bruge services som GratisDNS til at sørge for at dit nye domæne peger det rigtige sted hen - ellers er jeg sikker på at 1and1 nok skal hjælpe dig med at få domænet til at pege det rigtige sted hen.

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

hvor er det skoent at man altid kan finde hjaelp herinde! mange tak for svaret endnu engang og jeg vil tage en snak med min designer og faa nogle tips og tricks derfra :)

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Asger, det ser relativt attraktivt ud, men du skal nok være opmærksom på at de (1and1) kun taler om priser der gælder det første år. Når første år er gået vil de opkræve normal priser igen, og det er ikke specielt billige normal priser. Men jeg tror de måske er gode.

Du bør nok vurdere hvad dit behov er for der er også steder der leverer gratis hosting mod at du netop køber dit domain hos dem, du kan f.eks se på:

https://www.freehosting.com/

Mvh

Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

hej mr. a! tak for svaret og linket. jeg bliver noed til at faa undersoegt hvad det hosting i bund og grund gaar ud paa. jeg troede blot man koebte retten til et domain og saa stod designeren for resten af hjemmesiden (med hjaelp selvfoelgelig) men det lyder til at vaere mere "kompliceret", eller maske endda letter naar jeg lige har forstaaet det ordentigt!

kh

asger

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (15 indlæg)