Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop fået nyt theme - Kunder vender det ryggen

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen der vil være venlige at kikke på min "nye" webshop http://www.kingbo.dk

Efter at jeg har redesignet webshoppen kommer der næsten ingen ordre. Jeg syntes selv den er rimelig logisk opbygget, men det er den nok ikke, når kunderne vender den ryggen. Hvad syntes du ?

Jeg ved at billederne på bloggen ikke er optimeret ordentligt endnu.

På forhånd tak for hjælpen.

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ser ikke noget logo på dit website, så for det første anede jeg ikke, hvor jeg var landet, og for det andet har jeg ikke nogen mulighed for at komme til forsiden. Det bærer selvfølgelig ikke hele skylden, men er bestemt noget der skal løses.

Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak det vil jeg få lagt på siden hurtigt. Kom gerne med mere :-)

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Fra København
Tilmeldt 6. Mar 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes du skal tage et kig på The Flatsome Theme, den er super brugervenlig og det mest brugte woocommerce-theme på wordpress.

 

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden ser meget skidt ud fra mobilen

Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også kikke på det The Flatsome Theme, det ser meget brugervenligt ud. Men vil nu heller holde fast i dette jeg har nu :-) Men tak for forslaget.

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad syntes du der er galt via mobilen ?

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kingbo:

Hej

Er der nogen der vil være venlige at kikke på min "nye" webshop http://www.kingbo.dk

Efter at jeg har redesignet webshoppen kommer der næsten ingen ordre. Jeg syntes selv den er rimelig logisk opbygget, men det er den nok ikke, når kunderne vender den ryggen. Hvad syntes du ?

Jeg ved at billederne på bloggen ikke er optimeret ordentligt endnu.

På forhånd tak for hjælpen.

Hej.

Her er mine første tanker:

1) Hvad er vigtigt på siden? Hvis jeg ser på hvad du har fremhævet, så er det vigtigste for dig åbenbart Emærket logoet, den uhyggelige store kurv knap, de 5 punkter i venstre side og så lige at du vil give et gavekort væk på 500 kroner... Altså du vil ikke have man skal se  produkterne, virker det som.

Faktisk kan jeg ikke engang se et eneste produkt på forsiden når jeg går ind på den, uden at skulle bruge scroll.

2) Når jeg så er kommet ned til produkterne så er alt på tilbud?

3) Alt for små billeder, 5 bokse er alt for meget. Alt for rodet. og de er ikke samme højde.

4) Farverne passer ikke sammen... Ligner en amatør der har lavet de der farver sammensætninger. Du har ca 10 forskellige grønne farver på forsiden.

5) ved mouse over på et produkt kommer det en quick view knap og en... ja hvad er det? Det er en læg i kurv knap, men det ligner en udklipsholder...

Quick view giver ingen merværdi. Det eneste den giver af værdi er at billedet er større, men det burde det være fra starten i visningen, men jeg kan ikke lære mere om produktet.

6) Når man klikker ind på et produkt, kan man se i menuen til venstre at det ligger i undergrupper. De hopper rundt, ser forfærdeligt rodet ud.

Og som der blev nævnt.. hvor er logoet på siden, hvor er jeg...

Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Tak for din gennemgang der er meget jeg kan tage fat på og få rettet. Mange af tingene er rigtig godt observeret, da jeg selv er blevet lidt blind af at have arbejdet så længe med siden. Mange tak for din tid og hjælp. :-)

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mit første indtryk når jeg havner på siden, er at jeg bliver i tvivl om det er en blog eller en webshop jeg er havnet på. Gik i gang med at læse noget af teksten, men stoppede hurtigt da det begyndte at kede mig. Har dog stadig ikke fundet ud af, hvordan teksten bidrager til webshoppen.

Du har relativ kort tid til at overbevise kunden om, at det er hos dig de skal spendere sine penge. Hvorfor ikke bruge den korte tid på at få dækket kundens behov, frem for en kedelig tekst om en amerikansk økonom? Hvis kunden leder efter en ansigtsmaske, så scanner de hurtigt din side igennem, og leder efter ordet "ansigtsmaske"eller et billede. Dette er kundens primære interesse, som der allerede er nævnt, kan man slet ikke se nogle produkter ved første øjekast når man kommer ind på siden - Netop pga. din tekst fra den amerikanske økonom.

Hvis du føler at teksten er vigtig, og det bidrager positivt til siden, ville jeg klart overveje at lave en separat side til netop alt dette. 

Der er også en masse omkring brugervenligheden på din side. Du formåede godt nok at forvirre mig op til flere gange, imens jeg bevægede mig rundt på din side. Her kan f.eks. nævnes:

- Jeg tilføjede en vare til kurven, blev sendt direkte til checkout. Jeg ville dog godt ha valgt at par ekstra ting til kurven, kunne dog ikke finde ud af, hvordan jeg kom tilbage til forsiden? Normalt trykker jeg på logo i venstre hjørne som normalt sender en til forside, dette er dog ikke eksisterende på din side. Efter lidt søgen fandt jeg dog endelig knappen "Fortsæt med at handle..."

Dine sidebar/navigation imellem kategorier er mega forvirrende. Alt efter hvilken side man er på, skifter den placering? F.eks. på forsiden er den i venstre side, men hvis man går til kurven er den pludselig placeret i højre side?

Du kunne evt. også overveje om du ikke kan gøre købsprocessen lidt lettere. Din process hedder pt.: Kurv -> Kasse -> Afgiv ordre. Vil man ikke kunne slå både kurv og kassen sammen, så man ikke skal navigere imellem forskellige sider? Derudover, ved jeg fra mig selv, at det med at skulle oprette sig som bruger godt kan afskræmme nogle. Dog godt du har din som en "checkboks", hvor folk selv kan checke om de vil oprettes eller ej.

Ellers er der nogle småting med design såsom at du kunne overveje at lave diverse logoer som dankort, visa osv. på en transparent baggrund, så du ikke får den grimme hvide kant med.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)