Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

fjern robotter i wordpress

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

ville høre om der er nogle der ved hvordan man fjerne, disse her robotter eller edderkopper. Her tænker jeg dog selv at det kommer fra disse spam mails, det er dog bare en tanke jeg har

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 06:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det SPAM mails fra din kontaktformular du tænker på? Hvis du bruger Contact Form 7, kan du fx sætte en CAPTCHA op, som gør, at man skal skrive en lille kode for at få lov til at sende sin besked til dig.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige præcis det jeg bruger Vil se på det mange tak for hjælpen

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay det er det den er til Man har den nemlig som standard ting, men tænkte ikke mere over det og fjernet den faktisk. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

fandt så lige ud af at man skulle oprette sig et eller andet sted. Så den smutter jeg så fra igen Men ellers mange tak for hjælpen, og forsat god arbejdslyst 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, for at bruge Akismet skal man registrere sig, så man har en Akismet-key til opsætningen.
Til ikke-kommercielle formål er det gratis.

Men vil du hellere jage besøgende væk fra din kontaktformular, så gør du det. 😊

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Når hehe jeg hygger blogger bare, der er ikke nogen penge i at blogge Så derfor hygge blogger jeg bare, bruger den ikke rigtigt til noget andet alligevel

Fra Skæring
Tilmeldt 2. Dec 15
Indlæg ialt: 66
Fra  KLS Design Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

John Nielsen:

Nej. Hold dig generelt fra Chaptha i kontaktformularer.

Er din hjemmeside i WordPress, kan du i stedet benytte Akismet:

https://akismet.com/wordpress/

Så fjerner du besværet med at tyde kryptiske billeder.

Jeg har for længe siden skrevet dette indlæg på Amino om, hvorfor du netop ikke skal bruge Chaptha.

Hej John.

Vil give dig ret i at den gamle Captha, hvor man skal taste de 2 ulæselige ord ind, nemt kan skræmme folk væk, men Contact Form 7 understøtter Googles nye reCAPTCHA som er rigtig nem at bruge.

Du sætter bare kryds i "Jeg er ikke en robot" og det er ofte nok. Vurderer Google der er brug for lidt mere bekræftelse viser den 9 billeder hvor man skal klikke f.eks. de 3 billeder med en bil. Jeg synes det virker optimalt uden at være for besværligt.

Er ikke sikker på at Akismet virker på kontaktformularer? Er det ikke kun til at filtrere kommentarerne på blog indlæg? (Et stykke tid siden jeg har lavet en WP side, men husker ikke den virker på formularer?) 

Vh.

Kennet

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kennet Leth Sørensen:
Du sætter bare kryds i "Jeg er ikke en robot" og det er ofte nok. Vurderer Google der er brug for lidt mere bekræftelse viser den 9 billeder hvor man skal klikke f.eks. de 3 billeder med en bil. Jeg synes det virker optimalt uden at være for besværligt.

Jeg er stadig modstander af at lægge antispamtiltag ud til de besøgende. Enhver forhindring af den slags er skidt for enhver hjemmesides eller webshops konvertering.

Kennet Leth Sørensen:
Er ikke sikker på at Akismet virker på kontaktformularer? Er det ikke kun til at filtrere kommentarerne på blog indlæg?

Jo, Akismet fungerer også på ordentligt opsat kontaktformularer. :-)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)