Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunder ligger i kurv men køber ikke!?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 28. Sep 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej René

Tak for din fine respons! I forhold til analytics taler jeg om Dandomains egen "analytics side" og hvis man skal udvide den med app's koster det ekstra. Jeg har endnu ikke sat mig ind i google analytics og ved ikke om man kan integrer det gennem dandomains webshop system, men vil helt sikkert finde ud af det!

I forhold til krav til en ny webshop, har jeg at alt fungere optimalt selvfølgelig. Men har også det krav at jeg selv kan ændre alt og tilpasse det præcis som jeg har lyst til. Jeg har kendskab til lidt kodning og vil meget gerne lære mere kodning så det er ikke et problem for mig. Det jeg syntes virker fedt ved wordpress er at man netop kan kode i det, men samtidig også kan hente alle de her forskellige apps. Dandomain har desværre lidt begrænsninger i forhold til at designe sitet.

Med hensyn til din løsning med Weebio vil jeg helt klart tjekke det ud!

Christian Robbers Rasmussen

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

ChristianRR:
Det jeg syntes virker fedt ved wordpress er at man netop kan kode i det, men samtidig også kan hente alle de her forskellige apps. Dandomain har desværre lidt begrænsninger i forhold til at designe sitet.

Hej


Der er fuld adgang til alle koder i Weebio og du kan godt selv tilpasse og ændre alle detaljer i dit webdesign. Weebio er en hosted løsning ligesom Dandomain, men der er en verden til forskel på de to systemer. Weebio er åbent i forhold til kodning og tilpasning af webdesignet og du kan faktisk tilpasse alle detaljer selv også uden at skulle kode. Men kan du kode, har du flere muligheder det er klart...

Hvilke apps synes du du mangler med Dandomain, eller er det mere ekstra betaling for at bruge dem?

Integration og Apps

Med Weebio fungerer det sådan at du fx. ikke skal bruge SEO applikation, det er integreret, vi er fuld integreret med pakkelabels.dk og GLS, POST NORD, mailchimp og andre nyhedsmails services. 


En integration koster ikke ekstra og du skal ikke selv vedligeholde eller sørge for at holde din apps opdateret. Det er noget som bliver gjord for dig. 

Det er 100% gratis og prøve


Ja du kan jo åbne en testshop og prøve at se hvor let det er at oprette et produkt med varianter, opbygge en kategori struktur, navigation og links, tilpasse webdesign, farver og font typer og mm. 

Bagefter kan du gøre det samme hos fx. Shoporama, Smartweb eller Woocommerce. 

Når du har gjord alle de ting, vil jeg gerne høre hvad du synes var mest brugervenligt og intuitivt!!

Jeg rakker ikke ned på nogle andre systemer. Men alle webshop platforme har sine fordele og sine ulemper..


jeg kan heller ikke sige om Weebio er det rigtige for dig, for kender kender ikke din kravspecifikation !!


Du kan bestille en gratis gennemgang af Weebio, efter du signet up (det er gratis) ca. en time!!

God arbejdslyst!!

René

 


Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

ChristianRR:
Jeg har endnu ikke sat mig ind i google analytics og ved ikke om man kan integrer det gennem dandomains webshop system, men vil helt sikkert finde ud af det!

Hej

Du kan det meste, men det vil nok koste dig lidt ekstra penge at få sat den integration op, ved ikke om det er noget der bare indgår i din webshop aftale med Dandomain. 

Jeg synes du skal starte med at kontakte din udvikler/Dandomainn og forhøre dig om prisen for denne tilføjelse.

God arbejdslyst!!

René

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at køre fx 14 dage eller 1 måned med gratis fragt, for at se om det gør en forskel. Så får du klart statistisk svar, og kan fremover lægge en strategi for pris og fragtpris-struktur.

Lad være med at være bange for at du måske får lidt underskud på ordrerne.

Worst-case scenario:
Så får du 13 kunder igen på 14 dage, hvor alle denne gang køber. I så fald er din ekstra omkostning 13x50 = 650 kr.
Det er billigt for at finde ud af det og få det ekstra antal kunder, og så får du jo også en masse ordrer ind, så det bliver nok ikke rent underskud forhåbentligt :)


Side 2 ud af 2 (15 indlæg)