Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

18 år - uden virksomhed :(

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Sep 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er 18 år gammel og har drømt om at blive iværksætter stort set hele livet. Jeg har dog virkelig svært ved at komme på en god ide til en forretning. Derfor spørger jeg jer, om i har nogle gode idéer? Måske noget i selv har tænkt på men ikke har tid eller ressourcer til at gennemføre. Alle bud er mere end velkomne :)

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Du fokuserer alt for meget på den gode ide.

Find noget du interesserer dig for, det kan kun du svare på.

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Du ligger fokus helt forkert... Kast dig ud i det, og så gå efter at være den bedste, ikke den første. Den gode idé er overvurderet.

Du kan også lige få en pep talk fra Thorborg:

https://www.youtube.com/watch?v=suWnouQ1Y9s

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

En "nem" måde at komme igang, kunne være være en webshop, hvor du køber fra Alibaba og sælger videre med fortjeneste. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Vojens
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 100
Fra  Humlepusheren.dk Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige lavet følgende indlæg, måske kan du bruge det til noget: http://www.amino.dk/forums/t/277208.aspx

Ellers er jeg enig med de andre i, at ideer er overvurderede. Der skal først og fremmest hårdt arbejde til :-)

Jeg er maniodepressiv (men er velmedicineret). Hvis jeg ikke tager min medicin, kunne jeg i mine maniske perioder få 100 ideer om dagen, heraf 10 gode - det kommer der nul og niks ud af, skulle jeg hilse at sige.

Du har arbejdet hårdt, du fortjener en god øl. Køb den her: Humlepusheren.dk

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvad med en webshop der sælger tøj til unge, du kunne evt. Starte ud med tshirts og caps, bare lige for at komme i gang, tror der kunne være et marked for det. Du kunne også sælge tilbehør til iPhone, det tror jeg ikke er set før?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er enig med de andre i, at dit fokus er - ikke forkert - men i hvert fald ikke optimalt. "Den gode ide" er et fænomen, der lyder godt, men som ikke er bakket op. 99% af ALLE succesfulde iværksættervirksomheder er startet med en person, der oplevede et problem, som han/hun gerne ville løse. Jesper Buch kunne ikke finde en pizza i Norge - han startede JustEat. Zuckerberg kunne ikke tjekke pigernes forholdsstatus på hans universitet - han startede Facebook

Hvad oplever du af problemer? Og endnu vigtigere; hvad interesserer du dig for? Hvis du er interesseret i golf - så tag og kig den vej. 

Jeg anbefaler på det KRAFTIGESTE Martin Thorborgs videoer, som er i denne tråd. :-)

Held og lykke!!!! 

Tilmeldt 31. May 16
Indlæg ialt: 36
Fra  Adshelp Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Læs Martin Thorborg bog iværksætter til jeg dør.

www.adshelp.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)