Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvem kan hjælpe med fragt fra Hong kong med skib?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi skal have en hel masse varer fra Hong kong til Danmark med skib. Drejer dig om knap 4 m3 og vægt på ca 328 og. Flere af varerne indholder batterier. Nogen som kan hjælpe ? Vi har haft en dialog med transportica men de sender ikke varer længere med batterier da det er farligt gods. Vi har aftalt med leverandøren de laver alle papirer til fx toldvæsenet og så levere det til havnen men mangler en som kan hjælpe med at sende det med skib. De batterier varerne indeholder er dronernes batterier og kameraerne batterier.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen som kan hjælpe ?

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Sep 16
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Første gang jeg skulle importere prøvede jeg selv at stå for det, det var ikke det smarteste.

Nu bruger jeg Mammen & Drescher (transport, spedition, lagerhotel) som jeg selv fik anbefalet.

Tag fat i Morten Madsen: 39 12 62 24

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Farligt stykgods kan godt være lidt vanskeligt at få hjem fra asien, typisk er det det firma som pakker containerne (co-loader) som er problemet.  Prøv nogle af de store speditører som burde kunne få farligt gods hjem. Vær opmærksom på at nogle speditører vil påstå at du skal betale for en hel container for at få godset hjem, dette er ikke rigtigt, godset kan godt sendes som styk gods. (også kaldet LCL)

Et firma som  Geodis Wilson kan få batterier hjem fra visse destinationer i Asien.

Nogle andre gode bud kunne være.

Damco

Dachser 

DB Schenker

Kuehne & Nagel

 

Lad os endelig høre hvad løsning du kommer frem til

Hilsen

Ravn

 

Tilmeldt 30. Jun 15
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv og hør Prime Cargo - De er har deres eget stykgods setup fra Østen og bla HKG.

Men din afsender skal ha et dokument MSDS sheet på forsendelsen.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Trust

Prime Cargo kan ikke tage farligt gods, der er flere fra Amino som tidligere har haft kontakt til dem vedr. farligt gods.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)