Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger dansk domæne med høj trust / metrics

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Dec 12
Indlæg ialt: 22
Fra  Brandpartner v/Nicolai Sørensen Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger domænenavne til salg, hvor der er god trust / gode metrics. Det er underordnet om det er et kørende site, eller et nyligt lukket.

Domænet skal have nogle år på bagen, og skal have haft trafik gennem tiden. Ligeså skal der gerne være oprettet nogle links ind til siden.

Siden skal bruges på baggrund af, at den har en god link-værdi  :-) 

Send mig en besked eller kontakt mig på 30 63 31 11. Så kigger vi på pris og aftale. :-) 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du tjekket de domæner som er til salg på sitetrader.dk ?

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Du finder ingen linkværdi i sitetrader.dk domæner.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Mikkelsen:

Du finder ingen linkværdi i sitetrader.dk domæner.


Hvordan kan du lige generalisere der? Der har da været op til flere websites tilsalg med masser af linkværdi.
Ja faktisk større portaler med masser af links og år på bagen- de ligger ofte også under "Domæner"

Jeg kan dog ikke anbefale at gå efter lukkede domæner i et håb om, at overtage linkværdi og trust, det virker ikke synderligt fantastisk.


17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange links ligger stille rigtig længe. Et domæne som har solgt sommerhuse giver ikke meget linkværdi for en bager. Hvis du er bager, så skal det helst være et domæne fra en bager før det har rigtig værdi.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

@Lars

Det har du helt ret i.

Opkøb af domæner og indsætning af komplet irrelevant content er spild af tid.

Det er desværre i dag en meget stor del af manges linkbuilding strategi, da diverse tools viser de indgående links som værende med aktiv værdi.

Når der er tale om opkøb af expired domains og samme strategi, er det næsten spild af tid kontra oprettelse af et relevant nyt domæne.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)