Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er gået i stå ???

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Oct 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har i noget tid arbejdet på at bygge et nyt koncept inden for grøn og miljøvenlig transport.

Nu er problemet at det hele er klar og hjemmeside og hele systemet køre, men jeg er gået lidt i stå.

Nu skal jeg have solgt konceptet til kunder og samarbejdspartnere, og have det hele igang.

Hvad gør man så nu ? Jeg er ikke supersælger og har ikke midler til at ansætte en sælger. Skal jeg finde en samarbejdspartner der kan komme med i projektet ? og hvordan virker det hvis man søger risiko villig kapital ? Min drøm er hvis jeg kunne finde en person der vil gå med som evt. medejer og som havde lidt kapital og samtidig kunne hjælpe med at kontakte kunder og hjælpe med at få det skubbet godt igang.

Nu spørger jeg så, hvad er evt. faldgrupperne ved at indgå sådan et partnerskab ? og hvad skal man være opmærksom på hvis der kommer en partner på ?

Hvis der findes nogle her der kunne være interreseret i at indgå partnerskab, vil jeg selvfølgelig gerne høre fra dem.

Håber på nogle gode svar :-) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

DSF:
Nu spørger jeg så, hvad er evt. faldgrupperne ved at indgå sådan et partnerskab ? og hvad skal man være opmærksom på hvis der kommer en partner på ?

Den største faldgrube er, at du formentlig har større følelser invloveret i projektet end din kommende partner. Du har kastet blod, sved og tårer ind i konceptudviklingen, og når det oven i købet hedder noget med "grøn", har du sikkert også koblet det op på dine personlige holdninger til, hvordan vores verden skal udvikle sig. 

Du finde ganske enkelt ikke nogen, som er mere engagerede i dit projekt end dig selv.

Tro mig - jeg har stået præcis, hvor du står.
Jeg havde blot bygget to koncepter inden for grøn og miljøvenlig transport. :-)
Det ene blev "overhalet" af en stor virksomhed, som indså det geniale i ideerne og udviklede deres eget konkurrerende system og udnyttede deres eksisterende salgskanaler og deres markedsledende gode renommé. 
Det andet lykkedes det mig selv at holde fast i, fordi jeg selv tog sælgerrollen på mig.

Så mit råd er:
Tag en bid af det sure æble og lær at sælge. (Netop dette sure æble er sødt indeni). 
Når du har opbygget et godt og stabilt cashflow i din virksomhed, har du mulighed for at ansætte eller inddrage partnere, som supplerer dine kompetencer.

Alternativt kan du lede efter en veletableret virksomhed, hvor dit koncept passer ind som endnu et produkt på hylden. Afhængig af, hvor stærkt dit koncept er, og hvor stor den anden virksomhed er, kan du gå i forhandling om ansættelse eller fusion

Men det er DIG, der skal være lokomotiv for at få DIT koncept ud på markedet.

God tur.

Hans

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Hans skriver så er der mange ting at tænke over.

I dette link forklarer Martin Thorborg ret fantastisk om dette og betragtningerne, og jeg synes du skal se denne og så lave opfølgningsspørgsmål

http://www.amino.dk/forums/t/252329.aspx

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 6. Oct 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar, I har ret i hvad I skriver.

Det var meget brugbart.

Mvh. KIM

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)