Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp, jeg får ikke nok ordrer i webshoppen.

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, her er jo mange gode ting at starte på. Noget mere omkostningstungt end andet, men det giver da en øjenåbner. Men at mine priser er for høje ? Den holder ikke. Der er efterhånden flere cykelbutikker der køber hos mig grundet prisen. Cykelpartner kan man ikke tryne men måske kan man få lidt gode indput der fra. En ret genial butik. Men jeg er en og de er mere end 30 ansatte. De har folk som sidder konstant med indkøb, tekster og SEO. Det er et helt andet budget :-)

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Jeg synes din side er flot. 

Du kan overveje om navnet på din webshop er korrekt!! Du bruge noget som fanger dine kunder lidt mere. 

Unique Selling Proposition

Du kunne arbejde med din webshops USP = Du kan læse om USP her


Det er din webshops unikke salgs argument, det er den del der differentierer din webshop fra alle de andre webshops med cykler!!

God arbejdslyst!!

René

Tilmeldt 31. May 16
Indlæg ialt: 36
Fra  Adshelp Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad har du lavet angående seo til din webshop ?

www.adshelp.dk

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Spørgsmålet lød på hvad jeg har lavet i SEO. Gode råd er altid velkomne, men jeg er da heldigvis godt kendt med det meste indenfor SEO. Nye links er altid velkomne, men det mest basale SEO er i orden. Siden ligger rimeligt godt på Google og et par af de andre søgemaskiner... Ikke altid nr. 1, men jeg har været heldig at Google har medtaget de fleste af mine sider. Det er kun ca. 20 ud af alle mine 3000 varer som ikke er kommet på Google.

Nu er jeg også begyndt at lave specielle og mange flere billeder til de enkelte varer, så jeg håber på det bedste.

Tilmeldt 31. May 16
Indlæg ialt: 36
Fra  Adshelp Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan se du skriver du har forsøgt med adwords, men hvad med shopping og remarketing ?

www.adshelp.dk

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Shopping og Remarketing. Det måtte jeg lige Google for at vide hvad betød... Nej det kendte jeg ikke. Det er ulempen ved at stå for alt selv. Man kan ikke vide alt.

Idag fik jeg så lige en ekstra gave fra en kunde.

En kunde havde brugt et stjålet dankort og købt for 4700 kr. i webshoppen. Alt så ellers godt nok ud, men desværre er der kun en der betaler. MIG. Øv.

Pengene kunne have været brugt på reklame eller andet spændende, men et par gange mere med fuskere så lukker biksen... Nå, ikke så negativ Wink God week-end.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er super ærgerligt at du er blevet snydt, men al begyndelse er svær. At banke en webshop op man kan leve af gør man ikke på et halvt år.

Du kan installere modulet Google Merchant til PrestaShop. Modulet kan generere et feed som kan bruges til at få dine produkter på Google Shopping.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra København
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Mikkelsen:

Shopping og Remarketing. Det måtte jeg lige Google for at vide hvad betød... Nej det kendte jeg ikke. Det er ulempen ved at stå for alt selv. Man kan ikke vide alt.

Idag fik jeg så lige en ekstra gave fra en kunde.

En kunde havde brugt et stjålet dankort og købt for 4700 kr. i webshoppen. Alt så ellers godt nok ud, men desværre er der kun en der betaler. MIG. Øv.

Pengene kunne have været brugt på reklame eller andet spændende, men et par gange mere med fuskere så lukker biksen... Nå, ikke så negativ Wink God week-end.

Men får du ikke de varer personen har købt tilbage? Altså der må jo være nogle der ligger inde med de cykler som du har ret til? Og hæfter man selv, hvis kunden har brugt et stjålet kort? Dækker banken ikke Lars?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, der er altid plads til forbedringer.

Min far siger at jeg kommer på side 1 med "ethjulede cykler" som nr. 6 - 7 og 8

Ethjulede-cykler.dk er også min side Wink

SSL har jeg overvejet, men det kan ikke lade sig gøre på meebox lige nu. De har godt nok en løsning, men den er ikke særlig god.

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)