Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til og få lavet apps

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Oct 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Går og har tænkt på og få lavet 2 apps.

Den ene er et spil. Som jeg selv mener har potentiale til og kan blive til noget.
Og så har jeg en ide til en bruger venlig app.
Der eksistere ikke nogen af dem endnu så det ikk en forbedring af nogen andre apps.

Men jeg har ingen erfaring når det kommer til og lave apps. Så er da nogen herinde da kan hjælpe med at komme igang eller hjælpe en eller være sammen om og få dem virkelig gjort??

Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du sender mig en beskrivelse af det du vil have lavet kan jeg sikkert hjælpe dig.

Med venlig hilsen Bjarne

Tilmeldt 24. Oct 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg udvikler apps til iPhone hos en startup virksomhed i Århus som fritidsjob. Først skal du vide at det tager lang tid at lære at lave apps. For at du kan begynde at lave apps skal du helst kunne programmere efter min mening for at få det bedst mulige resultat(Altså noget folk gerne vil bruge). Hvis du gerne vil lave apps til iOS, altså apples enheder så kan du starte gratis her: https://developer.apple.com. Det kræver dog en Mac computer for at lave iOS apps. 

Jeg anbefaler at du selv lære at lave apps hvis det er et hobby projekt da det er enormt dyrt at få lavet en god app hos en professionel udvikler.

Ellers ønsker jeg dig held og lykke :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)