Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NYT TØJMÆRKE

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Sep 16
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos.

Jeg er igang med en ny tøj virksomhed, men har nogen spørgsmål inden jeg roder mig ind i dette store tøj univers, med massere af konkurrenter/modstandere osv.

1. Jeg har en idé.

2. Jeg har et navn/koncept

3. Jeg har lavet et professionelt logo til virksomheden

Så langt er jeg nået. Nu kommer mine spørgsmål...

1. Når jeg skal bestille blanke t-shirts, hvor meget skal de så veje? Har hørt at 150grams hvide t-shirts, kan man se igennem (Og dette er et absolut NO GO). Det skal være god kvalitet.

2. Kan en tøj leverandør også trykke design? Og hvordan står det mht. neck labels, kan de også godt lave dem?

3. Nu hvor jeg skal opstarte et tøjmærke, hvordan skal jeg så starte med at lægge ud? Altså mit grundlag er t-shirts, hvor at det derefter udvikler sig til caps, bukser osv. Men hvor et stort parti skal jeg bestille? Hvor mange modeller skal jeg få designet?

4. Jeg har et design klar, men det bare noget jeg har en skitse klar. Skal jeg tage til en designer for at få lavet mål og diverse ting for at leverandøren for de helt korrekt oplysninger om hvordan t-shirten skal se ud?

5. Skal jeg snakke med en advokat om min idé? Er dette relevant?

6. Lad os antage jeg har en stor kapital, har jeg brug for en advokat, revisor, tøjdesigner osv? Er alt dette NØDVENDIGT eller er et bare et plus?

Håber at jeg har gjort det klart hvad jeg mener, har i spørgsmål så kan i spørger løs. Derudover håber jeg på at i vil give en hjælpende hånd til mine spørgsmål.

Tilmeldt 23. Sep 16
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kvalitet kan ikke måles på vægten alene, men afhænger også af hvilken slags bomuld der anvendes, indfarvningen af stoffet, syningerne etc. Det bedste du kan gøre er at få nogle vareprøver hjem fra forskellige leverandører for at finde den kvalitet der passer bedst til det du vil lave. Gå med t-shirtsne og vask dem mange gange for at se om de taber farven, bliver skæve eller lignende. Det vil give dig mange klager hvis farven ændrer sig eller de ser forvaskede ud efter få ganges brug.

Samtidig kan du jo spørge prodocenterne om minimumordre, om de kan lave labels og tryk.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 23. Sep 16
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret. Men jeg ledte mere efter en "opskrift" til hvordan t-shirtsnes kvalitet skulle være. Har du en idé om det?:)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)