Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om min webshop - jeg trækker lod om en lille flaske dejlig whisky blandt svarene :-)

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 01:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side men måske skræmmer fragten nogle.

Det jeg lige faldt over var jeres facebook logo som ser lidt ufærdigt ud jeg ville ændre den hvide kant rundt om til sort f.eks med photoshop eller andre grafik programmer.

Evt find et sort facebook logo istedet her

PS. hvad med nogle drinks opskrifter på siden ?

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Øv det var ærgeligt, havde ellers glæder mig til et glas..

Tak for et hyggeligt indslag i debatten. 

God arbejdslyst!!

René

Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side som jeg sagtens selv kunne finde på at bruge.
Har for ikke så længe siden søgt efter noget whiskey online og mener ikke at jeg stødte på din side, så jeg tror de andre har ret når de snakker om SEO.

Kan du i øvrigt fortælle mig hvilken Stauning Whiskey man skal gå efter, når det skal gives som gave til en person der modsat mig selv ikke er så vild med de røgede whiskey'er?
Det skal være Stauning, da det er det bedste danske og skal gives til en ven i udlandet som en slags "souvenir" fra Danmark :)

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt ☺

Jeg skriver lige en pb.

Mvh

Malthe

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

ser så mange reklamer - men hvem er den lykkelige vinder mon - bør offentliggøres 

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 11. Oct 16
Indlæg ialt: 5
Fra  exclusivewhisky.dk Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kaminski

Du har helt ret - min SEO opsætning har været katastrofal men nu lysner det ikke mindst takket være den godt feedback herindeSmile Rigtig go´ ide med en Stauning som jo er ærkedansk. Udfordringen med Stauning er jo lidt, at alt de fremstiller er væk på få dage, men det kan da lade sig gøre. En ikke røget siger du, jamen så ville jeg da vælge den nye Young Rye som bliver frigivet til forhandlere torsdag d. 24/11, den ligger på 495,- i vejledende udsalg, så den er også til at købe. Jeg satser på at være hurtig nok torsdag kl 12, det er først til mølle, så hold gerne øje med MIN shop Big Smile

Whisky hilsen fra Per Lovring

Tilmeldt 11. Oct 16
Indlæg ialt: 5
Fra  exclusivewhisky.dk Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Det står skam på side 2 i tråden her, skrev det d. 11/11.

Vh Per Lovring

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

sorry

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 19. Nov 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per. Umiddelbart synes jeg det eneste du kunne lave om er: at vise hvor mange cl. eller l. flasken er på, uden at man skal klikke sig ind på flasken. Derudover bryder jeg mig ikke vildt meget om den skarpe grønne farve ved 'læg i kurv' - den kunne evt. være en mildere grøn eller en helt anden farve, som passer bedre til designet. Og i menuen, synes jeg der mangler en 'kontakt os' helt til højre (faktisk perfekt plads til den). Og i din nuværende 'kontakt os', kunne du tilføje: åbningstider og et google map, der viser hvor i Danmark forretningen befinder sig. Held og lykke med salget :)

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)