Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om min webshop - jeg trækker lod om en lille flaske dejlig whisky blandt svarene :-)

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 11. Oct 16
Indlæg ialt: 5
Fra  exclusivewhisky.dk Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

 

Jeg har for nyligt startet webshoppen http://exclusivewhisky.dk og for at holde udgifterne nede (og dem er der jo rigeligt af i starten), har jeg selv fiflet lidt med SEO optimering mm - dog uden den store success so far. Men jeg kæmper videre med det :) Hvad næsten er værre er, at de kunder der så faktisk finder min shop for største delens vedkommende hopper af igen indenfor 10 sek (~62%) - så et og andet må der jo være galt med shoppen...eller varerne.... trods en del positive tilkendegivelser. Måske er folk bare høflige :) Hvad synes I? Så trækker jeg lod blandt svarene og sender den heldige en lille dejlig flaske :)

 

Pft Per

Fra Eidsvoll
Tilmeldt 13. Jun 12
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Svært at sige hvorfor de springer fra. Jeg synes siden er flot at kigge på, men det er måske ikke nok hvis man ikke lige er på udkik efter Whisky? Jeg ved det ikke ...

Mvh Dan

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin side. Havde faktisk selv samme idé en overgang :)

En overvejelse kunne være, at når man trykker på overskrifterne, så ser man hele udvalget under eksempelvis "ROM", fremfor de samme "vi anbefaler" hele vejen rundt. Det giver i min optik et bedre overblik over de forskellige kategorier. :)

SEO-mæssigt kunne en blog være værd at overveje. I kunne med fordel lave et blog-indlæg om historien omkring hvert enkelt produkt. Da det er spiritus i den lidt dyrere ende af skalaen, har producenten garanteret en historie om produktet :)

Ligeledes - produkttester på alle produkterne, forsiden mm. :)

Derudover skal der linkbuildes. Eksternt og internt.

God fornøjelse.

Mvh.

Malthe

Mynewart.dk

 

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes forsiden skal have flere valg og enklere at se priser med en gang - Den med at lede - 0,2 eller 0,7 osv er lidt langsomt.
Schweiz og Whisky er jo sjovt, men udvalget er på forsiden for lille
Samme med når man går i Rom eller Gin - der er jo faktisk plads til alle på en side med pris - og så kan man hurtige vælge og klikke

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per :)

Fede produkter.

Forside:

Når der ikke er flere produkter under "Vi anbefaler" så vil jeg klart råde dig til at tilføje endnu en underoverskrift med andre produkter, med en anden sortering som eks: "Nyeste produkter". Lige nu føles siden tom, selvom du faktisk har rigeligt med produkter.

Tip ift. frafaldsprocent: Et tip kunne være at opsætte en tragtvisualisering i Google Analytics. Så kan du se hvornår folk springer fra i købsprocessen. Hvis det ligger uden for dine evner så hjælper jeg gerne med dette, uden at det skal koste dig noget.

Logo:

Din side hedder exclusive whiskey men dit logo ser jeg ikke som specielt eksklusivt (det kan også bare være mig). På Fiverr.com kan du få en del flotte logoer til en lav pris, hvis du konkretiserer dine krav til personerne derinde. Du kan evt. finde inspiration til dine krav til logo her: https://dribbble.com/search?q=whisky+logo

Sociale medier:

Jeg er selv ny i whisky-verdenen, så jeg vil gerne lære mere om whisky. Du kunne måske overveje at tilføje en diskret popup med din Facebookside (den ville jeg like, hvis den indeholdt relevant information). Det vil ligeledes hjælpe på din rangering i søgemaskiner hvis du tilføjer links til dine sociale profiler på siden.

Mere om whisky:

For personer som jeg, så vil mere generel info om whisky være en fordel. Måske du kunne lave en ny side hvor du fortæller om whisky, kendetegn ved de forskellige slags whisky (selvfølgelig med links til dem) og anden relevant information.

Overordnet feedback på siden:

Siden kører som smurt på min computer og mobil, så her er intet at klage over.

Jeg ville måske overveje at bruge en anden farve i din header og footer, da de lige nu stjæler utroligt meget fokus.

_

Det var hvad jeg lige kunne komme på. Jeg håber det kunne bruges.

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per,

Tillykke med din nye webshop.

Hvis jeg virkelig skal tage de kritiske øjne på. Så er designet ok, men også ret kedeligt.
Dit logo står en noget uskarp og font-typen er måske heller ikke så god.

Forslag til forbedringer:
et relevant og spændende bannerbillede, med en fængende tekst, ala:
forkæl ganen med en eksklusiv whiskey fra ...

En tekst der drejer sig om whiskey (for SEO'en skyld) under dine produkter.
Det kunne være en 5 ting der er værd at vide om whiskey.

En video: sådan hældes en whiskey op og sådan smager man på den. (har ladet mig fortælle at det giver gode plus point for SEO at have en video på).

Easy-fixes til footeren:
Logo til miljøvenlig indpakning
Logo til webshop mærket (få en godkendelse)

En anden ting du også kan arbejde med er linkbuildiing. Det er med at komme i gang med det samme. Nogle steder tager det oop til 1 år før linket bliver godkendt.

Du skal være velkommen til, at oprette et link på min hjemmeside: http://findenwebshop.dk/ 

God vind i webshop-sejlene.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 06:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kategorilinks til whisky, rom, gin og soda virker ikke.

Tilføj et billede på "Om os" siden - det gør oplevelsen lidt mere personlig.

Tilføj evt. en blog, hvor der er mulighed for at uddanne og inspirere dine kunder til at prøve nye whisky, eller andet spiritus.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

ekstrem seo børler du kan aldrig komme op højt når siden svare   http://www. og uden www derved er der 2 ens sider vælg din foretrukne url og lav en 301 redirect til den

ekstrem seo fejl der skader rank der en del sider med nul tekst lav en site:site:exclusivewhisky.dk så finder du 19 sider fandt jeg i alt mange er også uden produkt beskrivelser oveni her er der ingenting  http://www.exclusivewhisky.dk/shop/specialoffer-ALL-1.html 

der mangler sættes lang="da-DK det står ikke i din kilde kode det hjælper på søgerobotterne 

forsiden meta titlen er 79 tegn og meta beskrivelsen er hele 257 tegn alt alt for lang , lav den aldrig over 68 tegn flere mener 40-60 tegn der og lav meta beskrivelsen på mellem 120-160 tegn.

der mangler titler og al tekst på mange billeder på siden 

der mangler teksten på siden lav flere sider på mindste 500 ord der bruges slet ikke h1 overskrift siden brug den en gang hver side , der bruges hellere ikke h2 underoverskrift brug den til at inddel teksten på siden , overveje en blog på siden med nyheder , tips og ideer omkring dit produkt , det medbringer indhold til siden.

der mangler alle sociale medier på siden links til din facebook firma side og like og del og google plus 

din pagescore er rød mobil det skader lidt på rank https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http%3A%2F%2Fexclusivewhisky.dk%2F jeg kender ikke dette her cms system , men der er lidt tunge billeder på siden der god ide at bruge 

prøv at google dine priser på siden , mange går op i prisen 

her et par tips mere trafik til din side

angående også hvorfor få kunder der skal tit mange besøgende før kunder tit mere end man tror

der er få links til siden det er vigtigt med flere  https://majestic.com

find artikler sider skriv artiler der 

dette her hjælper op på lokale søgninger https://www.google.com/business/ jeg synes nemmest at tilmelde mig igennem google map

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per

Virkelig flot side, dejlig let at navigere rundt på. De andre har været inde på de SEO-mæssige ting der skal forbedres, så et par konkrete forslag i stedet:

Vis os din "enkle, flotte og rustikke" indpakning - der kan du nemt lave en SEO-side med billeder af hvordan du pakker ind og det færdige produkt med et link til at købe det produkt du står og pakker ind.

Under stjernen med fuld returret ville jeg ændre teksten til noget andet end en henvisning til at læse dine handelsbetingelser. Det er meningen folk skal købe produkter, ikke læse jura. Noget simpelt som: "Vi bytter eller tager varer retur med en smil." - bare det er en tekst der understøtter det du her prøver at sige: At folk trygt kan handle hos dig.

Telefonnummeret i din footer: Det er en dansk side, så jeg ville fjerne +45 og i stedet skrive dit telefonnummer XX XX XX XX, det gør det lettere at læse og huske.

Jeg kunne godt tænke mig bare en lille smule tekst ved hvert produkt i oversigter. Jeg ved absolut ingenting om whisky, så det eneste jeg kan shoppe efter er pris - det er lidt synd. Det kan være en lille tekst når jeg holder musen over produktet eller nogle stikord som "kraftig i smagen", "brygget på X", "lagret på Y". Et eller andet der gør produkterne forskellige, udover pris og flaskens form. Det samme gør sig i øvrigt gældende for liste-visning, som jeg tror du med fordel kunne bruge som standard-visning på ikke-forsiden. Her skal der i hvert fald noget mere kød på teksterne - masser af plads til at sælge. Prøv at køre noget A/B-testing på hvilken af de to der fungerer bedst.

En SEO-side om hvornår man skal drikke whisky (som sagt, ved ingenting), hvad det skal drikkes med: En begynderguide/introduktion til en garanteret helt vidunderlig verden af oplevelser.

God vind!

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Fra København
Tilmeldt 30. Oct 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er for bøvlet at bruge en drop-down menu til at vælge mellem to størrelser.

Brug nogle knapper, eller en slider af en slags.

Jeg blev lidt forvirret over at jeg lagde for 800 kr i kurven og ikke kunne se en fragtpris. 

Der er et telefonnummer. Det burde man kunne klikke på (noget href="tel: ..").

Etableringsår hører ikke til under "Kontakt".

"Find os" kunne gøre mere elegant end et link til Krak. Måske skulle du bare fjerne det og indlejre et kort under kontakt.

Det er noget animering, som jeg finder lidt irriterende. Især når man vælger en kategori, hvor der kun er een flaske, der rykker sig fra midten til venstre. 

For jeg kan ellers godt lide det enkle design.

Jeg ved ikke, om det er alarmerende mange, der hopper af. Måske er der bare mange der nysgerrige og vender tilbage en anden dag.

Du sælger jo et produkt som man enten vil have lige med det samme, hvis man er løbet tør. Eller også har man god tid, hvis man skal supplere til skabet. 

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)