Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandører

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 11. Oct 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står i den situation, at jeg gerne vil starte en webshop, der sælger sko i små størrelser (32/33/34/35) til teenagere, unge piger og damer. Men er meget i tvivl om, hvor jeg lige præcis kan få fat på en leverandør, som sælger disse størrelser?


I forhold til stilen af skoene skal det ikke være 'børnesko', men højhælede i forskellige højder, plateau sandaler og evt. 'finere' fladesko - gerne til både hverdag og fest. Skoene skal gerne være sofistikerede, enkle, i forskellig kvalitet - så prisniveauet passer til alle.

Jeg håbede derfor, at der måske er nogen som kender nogen, som kender en - som jeg måske kan kontakte? eller bare kan guide mig et sted hen, hvor der er mulighed for at finde en leverandør? 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

I Nordeuropa finder du ikke mange leverandører af de størrelser, da teenagere og kinder i de nordiske lande har store og brede føddder.  Derimod er sagen helt anderledes i det sydlige Europa,  så Spanien samt Italien vil være et oplagt sted at søge leverandører.

Tilmeldt 11. Oct 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der hjemmesider hvor man evt. kan finde en liste over disse leverandører i det Sydlige Europa? 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Vil anbefale at du tager på en international skomesse, her vil du kunne finde leverandører.   

Tilmeldt 11. Oct 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for hjælpen 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille

En messe jeg synes du skal prøve at få indgang på er CIFF (Copenhagen International Fashion Fair) - mere info herom finder du på: http://ciff.dk/

Jeg tror, at du enten skal til enten Tyskland, Holland eller Polen. Hvis det skal være sko af bestemte brands, så vil jeg dog anbefale at kontakte selve producenten som du har i tankerne, for at høre omkring mulighederne.

Skulle du have kapital til det, og eventuelt selv have designs liggende, så er særligt Polen, Rumænien, Spanien og Portugal kendte for deres skoproducenter. Spanien og Portugal gør primært i læder og ruskind, mens de andre gør mest i plast og gummi, samt tekstil.

Kig eventuelt på en side som europages.dk, hvor du kan søge på varegruppe og selektere ud fra lande. Lad sig inspirere af disse resultater, og de søgeord du finder producenterne/grossisterne på. Brug Google Translate og oversæt danske søgetermer til eksempelvis portugisisk, og søg så på Google. Ofte kommer der ret brugbare informationer frem. Har også erfaret at det kan hjælpe, at benytte landets egen Google side, hvor Portugal jo så ville være Google.pt. Leverandørernes/producenternes sider er ofte også på engelsk, men det kan tit give mere at søge på andre sprog.

Håber du finder hvad du søger :)

 

Tilmeldt 11. Oct 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har allerede fået snuset mig frem til CIFF. Men jeg vil klart give det et forsøg med google og europages.dk - mange tak!

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller du kan finde producenter på alibaba.com hvor der vises producenter fra HELE verden, eller du kan kigge på aliexpress.com hvis du søger enkelt salg fra Kina.

Mvh

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke hvordan du skaffer små størrelser, men vil bare sige at det ser jeg frem til! Har selv lille fod str 35, og det næsten umulugt at finde sko.

jeg har dog købt mange i de størrelser på mine rejser til Malaysia. Så der må jo være producenter der? Men hvordan man finder dem, ved jeg ikke. 

Held og lykke 😉

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)