Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kloge hoveder søges :-)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. May 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften alle i kloge mennesker :) og tak for dette forum er til..

Min stilling på jobbet er desværre blevet nedlagt og jeg ser det som en mulighed for at blive selvstændig..

Jeg bor i et område hvor private tit råber om hjælp til div daglige gøremål, og jeg vil gerne kunne "sælge" mig selv til alt fra børnepasning til rengøring af bilen.. Alt man kunne bruge hjælp til i hverdagen, men mit spørgsmål er så, er det "bare" at starte op og sørge for at få nogen kunder, men hvaså? Er det så bare aflevere dem en regning, føre regnskab til skat og moms? Er det sådan jeg skal forstå det? Har prøvet at læse div tråde herinde men har svært ved at finde et svar :/

Ser frem til at høre fra jer :-)
Karina

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan fakturere dem som CPR indtil det punkt hvor du kan forudse, at du vil komme over 50.000 kr i omsætning på en hver 12 mdr periode. Du skal nemlig momsregistrere dig når du åbenlyst kan se du vil komme over det punkt, og det kunne være, når du omsætter for 4.200 per måned og ser en vis vækst

Det vil dog så nok betyde du skal momsregistrere dig fra start og her er den lette løsning jo at stifte personlig virksomhed til at drive projektet i
Læs evt min bog PERSONLIG VIRKSOMHED som link - 55 kr og du bør være letlæst ført gennem stiftelse, skat, moms med meget mere

du kan også læse med her http://johnhannover.blogspot.dk/2013/02/start-af-virksomhed-skal-jeg.html 

god vind med det

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)