Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan trækkes fra ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Apr 15
Indlæg ialt: 65
Fra  Printzlaus beton og brugskunst Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjælp...
Jeg er nystartet og skal til at lave regnskab hvor kan jeg finde hvad jeg kan trække fra ?

Fra Tommerup
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 107
Fra  Agil Media DK Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt banalt sagt, kan du trekke fra alle utgifter som er nødvendige for å skape en inntekt.

Startupsvar.dk har laget en grunnleggende forklaring, men jeg vil anbefale deg å ta et kurs eller kjøpe 1-2 timer hos en bogholder som kan hjelpe deg i gang.

http://www.startupsvar.dk/fradrag-skatteregnskabet

Oversettelse dansk til norsk | Norske tekster | Research på norske søkeord

Norske tekster

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ole Avranden:
eller kjøpe 1-2 timer hos en bogholder
Dét er en god idé :-)!

Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 38
Fra  Kryptoupdate.dk Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan med ro i sindet anbefale Jørgen Kirkegaard - har selv brugt ham (og gør stadig) i opstartsfasen.

God til at forklare og har ovenikøbet humor (skulle man tro det om en regnskabs mand?) :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone Nielsen:

Hjælp...
Jeg er nystartet og skal til at lave regnskab hvor kan jeg finde hvad jeg kan trække fra ?

ja udgangspunktet er at alle udgifter som er nødvendige for at skabe/øge og vedligeholde dine indtægter giver fradrag MEN

Det er så lidt en sandhed med modifikationer. F.eks kan du ikke bare trække bespisning af kunder fra som normalt lige som gaver og evt din egen mad under rejser har også specielle momsregler, så det er klogt at sætte sig ind i de forskellige fradrag. Noget der kan lette dig meget er min bog FRADRAG SOM LINK. I linket ser du indholdsfortegnelse der viser alle de fradrag den har med så du kan se om det dækker dig. Nem som opslagsværk på computer/iPad osv  - eller som paperback

Den har helt enkelt langt de fleste alm fradrag gennemgået et efter et - og man kan i e.bogsversionen bare klikke på et fradrag i indholdsfortegnelsen - så hopper du direkte til det ønske fradrag

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)