Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kondomer på abbonement

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Oct 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen. 

Har oprettet mig herinde for at få svar på et spørgeskema jeg har lavet til et projekt. Ideen er at lave en side som sælger egne produceret kondomer på abbonement (fungerer som barberklingen bare med kondomer i stedet for skraber). Her vil der være mulighed for at købe forskellige slags kondomer og forskellige antal, og få det leveret med et interval man selv bestemmer. Kom på denne ide da rigtig mange synes det er pinligt at købe kondomer i butikkerne. Udover det kan man tit glemme at købe det, og pludselig have et behov for et kondom uden der er et i nærheden. Dette problem kunne løses med en abbonementløsning hvor man får tilsendt kondomer fast hver månede eller hver 2 månede og man derfor aldrig løb tør. Håber i vil svare på et par korte spørgsmål: https://da.surveymonkey.com/r/C9YNMFX

Har i andre generelle kommentarer må i meget gerne komme med det. 

Med venlig hilsen

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Søg eventuelt på Google og du kan se, hvordan mange af dine kommende konkurrenter gør det.

Held og lykke med projektet

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 06:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har et svar fra mig. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)